BRATISLAVA. SDKÚ chce podľa predsedu strany Pavla Freša billboardovou kampaňou ukázať, že celá história SDKÚ stojí v prvom rade na voličoch.
„SDKÚ nepatrí funkcionárom, ani predsedovi, ale patrí voličom. Billboardová kampaň symbolizuje, že SDKÚ-DS sa vracia k voličom,“ povedal Frešo dnes pre agentúru SITA s tým, že na billboardoch sú straníci a komunálni politici, ktorí sa hlásia k SDKÚ.
Takmer stovka tvárí
„Je to zrozumiteľný signál, že všetky úspechy, ktoré sú spájané s SDKÚ, sú výsledkom voličskej podpory a dôvery členov strany. Primárna vždy bola podpora voličov,“ zdôraznil.
Na billboardoch bude takmer stovka tvárí. Frešova však na billboardoch chýba. „Neexistujú hádam ľudia, ktorí by nevedeli, že som v SDKÚ,“ povedal. Frešo odmieta, že by na billboardoch bolo mnoho tvárí, ktoré sú zamestnanci bratislavského VÚC.
„Spomedzi 100 členov sú medzi nimi aktívni komunálni poslanci, ale aj radoví členovia
Frešo nesúhlasí ani s tvrdením, že z SDKÚ robí regionálnu stranu.
Politika zdola
„Politika sa musí robiť zdola. Nedá sa sedieť v centrále v Bratislave a filozofovať, ako vyzerá Slovensko. Naši členovia sa objavia v každom regióne Slovenska, nielen štyri vyvolené tváre, tak ako to bolo v minulosti,“ povedal.
Podľa neho ak chceme mať životnú úroveň ako v Rakúsku, tak sa ním musíme inšpirovať. „Tam sa v prvom rade starajú bezprostredne o svoje okolie. Tam sú najsilnejší politici zdola, z regiónov.
Slovensko sa musí vydať touto cestou. Majú prísť politici zdola, nie dosadení z Bratislavy. Politici, ktorí žijú život bežných ľudí, preto im rozumejú a dokážu priniesť riešenia pre zlepšenie života. A to naozaj spravíme," povedal s tým, že to bude aj ponuka SDKÚ-DS, aby ľudia všade cítili, že ich jeho strana zastupuje.