svoju prácu dobre. "Peniaze, ktoré dostalo MZV, sa využívali racionálne,“ povedal Kukan pre agentúru SITA. Ministerstvo dostalo na kampaň o SR z rozpočtu 40 miliónov korún a doteraz minulo z tejto sumy menej než štvrtinu. Podľa Kukana, akcie usporiadali najmä v predsedníckych krajinách.
V prezentácii SR majú pokračovať tri agentúry, ktoré vyberá MZV. Doteraz je známa jedna z nich, B-Advertising, ktorá bude pôsobiť na obyvateľov Veľkej Británie a Škandinávie. Objednávka pre B-Advertising bude stáť daňovníkov sedem miliónov Sk. Slovensko by mali predstaviť nielen prostredníctvom kultúry, ale aj politicky a ekonomicky.
Csáky kritizoval, že Slovensko je v EÚ málo populárne. "Je neúnosné, že Slovensko figuruje v krajinách EÚ na predposlednom mieste,“ povedal Csáky o obľube SR v zahraničí. Ako dodal, vláda musí byť v propagovaní SR aktívnejšia než doteraz. Do konca augusta chce po konzultácii s Kukanom pripraviť pre kabinet návrh ako situáciu zlepšiť. Csáky už jedno opatrenie navrhol, chce aby vznikla centralizovaná PR agentúra, ktorá by pôsobila pod ministerskou radou vlády pre integráciu. Na jej vytvorenie by mala vláda podľa neho presunúť zvyšné peniaze zo 40 mil Sk, ktoré dostalo MZV.