ovej a vysielacej štruktúry, organizačné zmeny, obnovenie výroby programov a kompletnú výmenu informačných systémov. Tie plánuje najneskôr do konca roka všetky obnoviť. Zmeny sa majú niesť po mottom: "Najdôležitejším záujmom STV sú diváci, občania Slovenska, ktorí sú zároveň majiteľmi Slovenskej televízie. STV sa chce neustále rozvíjať, ako tvorca programu a multimediálny vysielateľ, ktorý bude lídrom na trhu".
Ako na tlačovej besede dnes informoval ústredný riaditeľ STV Richard Rybníček, krízové vedenie v STV však potrvá až do marca 2004. Znamená to, že dovtedy bude riadenie, najmä finančných tokov, centralizované. Už do konca tohto roku sa však začne rozbiehať výroba nových programov, predovšetkým zábavných a publicistických, do konca októbra presťahujú jednotlivé útvary z výškovej budovy do priestorov v rámci areálu STV a vytvorí sa aj samostatné televízne štúdio v Bratislave. Od januára 2004 bude mať STV podľa Rybníčka tiež nový vizuál, spravodajstvo sa bude vysielať z virtuálneho štúdia, pracoviská majú byť digitalizované a štúdiá v hlavnom meste, v Banskej Bystrici a Košiciach majú byť priamo prepojené informačnými systémami.
Vedenie STV dnes sumarizovalo aj svoje hospodárenie od januára, kedy nastúpilo do funkcie. Podľa štatutárneho zástupcu STV Marcela Paru je hospodársky výsledok za prvých päť mesiacov strata vo výške 23 miliónov Sk. Je to však výrazne menej oproti strate, ktorú plánoval bývalý manažment na čele s Milanom Materákom. Do straty museli navyše započítať aj 16 miliónov korún, ktoré bude musieť STV zaplatiť Slovenskému ochrannému zväzu autorskému (SOZA) za používanie autorských diel. STV totiž takmer dva roky neodvádzala zväzu poplatky, takže si ich SOZA po neúspešných rokovaniach s Materákom vysúdila. Neočakávane dobrý výsledok dosiahla STV v predaji reklamného času, kde za prvých päť mesiacov dosiahla výnosy až 97 miliónov Sk.