pre reklamu (RPR), ktorá tak nevyhovela sťažnosti istej súkromnej osoby a nezabránila ďalšie šírenie tejto reklamy. Sťažovateľ mal voči reklame výhrady, pretože prezentuje obnažené ženské telo, najmä zadnú časť, čím podľa neho hrubým spôsobom porušuje normy slušnosti a mravnosti. Reklama podľa neho nadmieru propaguje sexualitu a slúži ako prostriedok na odstránenie sexuálnych zábran.
Za opodstatnenú označila Arbitrážna komisia sťažnosť infocentra Spoločenstva pri Dóme sv. Martina a súkromných osôb na billboardovú kampaň spoločnosti Stavebná sporiteľňa VÚB – Wüstenrot, a.s. Išlo o kampaň so sloganom “Každá desiata zadarmo,” ktorá prezentuje niekoľko odhalených ženských tiel s tým, že ich prirodzenie je zakryté dlhou tehlou s nápisom Každá desiata zadarmo. Sťažovatelia uviedli, že sú pobúrení samotným motívom billboardu, ktorý považujú za veľmi slaboduchý. Domnievajú sa, že je vulgárny, uráža dôstojnosť žien a ponižuje ich. Kampaň podľa nich znižuje hranice morálnych štandardov a ohrozuje svedomie detí a mládeže. AK RPR dospela k záveru, že sťažnosť je opodstatnená a šírenie tohto billboardu je v rozpore s etickým kódexom.
Komisia zhodnotila ako opodstatnenú aj sťažnosť súkromnej osoby na úvodnú stranu Bratislavského Propeleru, na ktorej je fotografia záberu z filmu Ken Park. Podľa sťažovateľky je titulka s týmto motívom nevkusná, pretože film pre jeho škandalóznosť odmietlo uviesť do kín 13 krajín vrátane USA. Sťažovateľka bola pobúrená najmä faktom, že uvedené vydanie Propeleru si môžu zobrať aj deti v električkách a na iným miestach, kde sa toto periodikum zadarmo distribuuje.
Rada pre reklamu (RPR) je arbitrážny orgán, ktorý dohliada na dodržiavanie etických noriem v oblasti reklamy z hľadiska Etického kódexu reklamnej praxe platného na území Slovenska.