Komunistickejšia ako Ševc

Napokon má aj Slovensko v parlamente stranu, ktorej poslanci nepodporia vstup republiky do únie. Komunisti urobili kotrmelec v poslednej možnej chvíli, ale vďaka nemu budú hlasovať podľa svojej skutočnej, a nie predstieranej podoby.

Už v marci, keď Ústredný výbor KSS rozhodoval, aký postoj má zaujať k členstvu v únii, bolo jasné, že strana nie je jednotná. Hoci sa tento stranícky orgán vyjadril v prospech členstva, voličom a sympatizantom odporučil iba toľko, aby hlasovali podľa svojho vedomia a svedomia. Krátko pred referendom sa ukázalo, že v tejto veci existujú dve stranícke línie. Jednu reprezentoval poslanec Hopta, ktorý stúpencov strany vyzval, aby sa na referende nezúčastnili, druhú Ševcovo vedenie, ktoré poslalo podpredsedu strany, aby sa za KSS zúčastnil na referendovom manifestačnom pochode lídrov bratislavským korzom. Ani po platnom a úspešnom plebiscite, ktorým voliči dali svojim zástupcom priamy pokyn, aby hlasovali za vstup, názorová kolízia v strane nezmizla. Poslanec Juščík minulý týždeň vyhlásil, že bude mať problém s podporou členstva. „Trhá mi to srdce, keď si pomyslím, že na úkor našich ľudí musíme skloniť hlavu len preto, lebo niekto má záujem o náš trh,“ sťažoval sa Juščík. V tom istom čase jeho predseda Ševc rečnil v bratislavskom hoteli Forum pred komunistami z Francúzska, Španielska, Talianska a ďalších krajín, aby vedeli, aký postoj majú ich slovenskí kolegovia k vstupu do únie. „KSS je za vstup Slovenskej republiky do EÚ hlavne preto, lebo je proti izolácii Slovenska, ktoré by nám mohlo zo všetkého najviac ublížiť,“ povedal Ševc a dodal, že KSS a podobné strany musia prejaviť záujem o zrod zjednotenej Európy a musia prispieť k jej zrodu, lebo ak tak neurobia, „potom zjednotená Európa nebude mať záujem o nás“.

Fakt, že poslanci KSS nepodporia vstup do únie, znamená, že strana je ešte komunistickejšia ako jej predseda. Keďže jej predsedom je Ševc, znamená to, že KSS je zo všetkých strán najkomunistickejšia.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  5. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy
  6. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku
  7. Zelené Grunty vám ponúknu viac, ako očakávate
  8. Kam do tepla v januári?
  9. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely
  10. Konzultácia so svetovými odborníkmi dokáže zachrániť život
  1. Ako jazdiť na snehu alebo ľade?
  2. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie?
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli?
  4. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali
  5. Vlani sme si vyberali z vyše pol milióna inzerovaných áut
  6. V centre našej pozornosti sú zákazníci. Už 50 rokov
  7. Začiatok roka patrí dani z nehnuteľností
  8. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných
  9. Tipy pre atraktívne poprsie po dojčení. Plastike povedzte nie
  10. Stanovisko spoločnosti Advokátska kancelária JUDr. Radomír Bžán
  1. Volkswagen T-Roc: Pre nerozhodných 5 991
  2. Tatra banka spustila najmodernejší internet banking pre firmy 4 757
  3. Slovensko má pralesy, púšť aj kameňopád. Už ste ich videli? 4 155
  4. Leto 2018 v Grécku s odletom z Bratislavy 3 695
  5. Toto tajomstvo vrcholoví športovci dlho skrývali 3 295
  6. Egejská riviéra: Ktoré letovisko je pre vás najlepšie? 2 728
  7. Kam do tepla v januári? 2 474
  8. First moment Turecko: využite zľavy na špičkové hotely 2 236
  9. Dlhopisy 7,25 % p.a. majú najvýhodnejšiu nákupnú cenu v roku 2 112
  10. Demänovku mieša iba jeden človek. Ako si strážia receptúru? 1 292

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Predaj Telekomu stále nedokončili, štátu chýba sto miliónov eur

Aj zvyšný 49-percentný balík akcií operátora v roku 2015 kúpil nemecký Deutsche Telekom.

DOMOV

Harabin má k prezidentskej petícii bližšie, ako priznáva

Harabin sa zneužitia svojich údajov nebojí.

BRATISLAVA

Električkovú trať v Petržalke v máji stavať nezačnú

Výstavba necelých siedmich kilometrov električkovej trate trvá 20 rokov.

Neprehliadnite tiež

Agrorezort schválil projekty zelenej infraštruktúry za takmer 13 miliónov eur

Najčastejšie podľa neho žiadali mestá a obce peniaze na revitalizáciu vnútroblokov sídlisk.

Obcou Kendice sa rútil rýchlosťou 118 kilometrov za hodinu

Vodič dostal pokutu 650 eur a zadržali mu vodičák.

V dielni sa učí pracovať päť Rómov. Pollák hovorí o divadle v osade

Bývalý splnomocnenec vlády: Je to nesystémové a neefektívne.

Dopravu na severe Slovenska komplikovalo sneženie a vietor

Horský priechod Vernár už sprejazdnili aj pre nákladiaky.

Petícia za Harabina má jeho osobné údaje. Môže ich mať každý, hovorí

Čím viac hlasov, tým ľahšie rozhodovanie o kandidatúre, tvrdí konšpirátor a bývalý minister spravodlivosti. Zneužitia svojich údajov sa nebojí.