Bratislava 13. júla (TASR) - Vicepremiér Pál Csáky navrhuje v rámci novej informačnej kampane o prínosoch a rizikách, ktoré vyplývajú z členstva SR v Európskej únii (EÚ), zrušiť internetovú stránku www.euroservis.sk.
Finančné prostriedky, ktoré boli v rámci rozpočtovej kapitoly Úradu vlády SR vyčlenené na prevádzku euroservisu vo výške 9,8 milióna korún na tento rok, budú presunuté na informačné predvstupové aktivity.
"Euroservis v súčasnej forme pokračovať nebude. Namiesto neho zriadime zvláštnu internetovú stránku vlády," potvrdil Csáky v rozhovore pre TASR.
Návrh kampane zároveň počíta aj so zrušením pôvodnej komunikačnej stratégie z roku 1999, na ktorú sa spolu vyčlenilo 40 miliónov korún. V tejto súvislosti sa objavili podozrenia, že peniaze sa nevynaložili efektívne a transparentne, čo preveruje aj polícia.
Csáky krátko po referende o vstupe SR do EÚ stopol peniaze pre reklamnú agentúru Media in, ktorá na základe zmlúv s Úradom vlády SR zabezpečovala prevádzku euroservisu so správami súkromnej agentúry SITA.