SME

Csáky hľadá hovorcu, dve novinárky ho odmietli

BRATISLAVA 21. júla (SITA) - Vicepremiér Pál Csáky stále nemá hovorcu. Dlhoročný hovorca a poradca Péter Miklósi odišiel 2. júna po škandáloch v kampani pred referendom o Európskej únii. Csáky zodpovedný za prípravu na členstvo v EÚ a čerpanie eurofondov

dnes priznal, že netuší, kedy tento post obsadí. "Zdá sa mi, že vám to skôr v tejto chvíli chýba ako mne," reagoval dnes na tlačovej besede na otázku agentúry SITA. Situáciu, keď ako hlavný koordinátor nemá ako komunikovať s médiami, vraj ale nepodceňuje. "Robí sa na tom, ale to nie je jednoduché, vyriešiť túto situáciu," dodal s tým, že neúspešne oslovil dvoch ľudí. Podľa informácií agentúry SITA išlo o televíznu redaktorku a ďalšiu, ktorá však momentálne v médiách nepracuje. Obe boli slovenskej národnosti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Rezignáciu Miklósiho, tiež bývalého novinára, oznámil vicepremiér 4. júna s tým, že ju prijal pred dvoma dňami. S jeho odchodom po afére s objednávaním eurohymny a vládnymi zákazkami pre Miklósiho manželku Csáky okamžite súhlasil. Keďže je to citlivo vnímaná otázka, bolo to správne, povedal vtedy novinárom. Agentúra SITA zistila, že Miklósi je od podania rezignácie stále práceneschopný, dodnes preto ani nevrátil služobný mobil. Personálne oddelenie uviedlo, že pracovný pomer ukončil dohodou k 30. júnu. Potvrdenie o PN im ale neodovzdal.

Miklósi pracoval u Csákyho už v minulom volebnom období. Jeho meno rezonovalo v kauze eurohymna, keď ju podľa producenta Gaba Dušíka telefonicky objednal a potom ju na nosiči prevzal. Neskôr sa objavil v sporných vládnych zákazkách. Viacero publikácií, ktoré financoval Úrad vlády, graficky spracovalo alebo vydalo Clara Design Studio, patriace Clare Miklósi. Zákazky dostávalo podľa denníka SME v rokoch 2000 až 2002. Vlani napr. spracovalo 10 tisíc kusov učebníc Výchova k tolerancii.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 971
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 592
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 785
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 606
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 284
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 998
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 520
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 106
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu