SME

Vicepremiér Csáky predstavil nové logo kampane o členstve SR v EÚ

Bratislava 2. septembra (TASR) - Vicepremiér Pál Csáky dnes predstavil nové logo informačnej kampane o členstve Slovenska v Európskej únii (EÚ).




Ide o modrý štvorec, v ktorom sú dve do seba zapadajúce časti puzzle. V jednej časti sú dve eurohviezdy a v druhej nápis Slovensko spolu s jednou eurohviezdou. Pod logom je na bielom podklade nápis euro-info.

V pôvodnom logu, ktoré sprevádzalo prvú časť kampane - predrefrendovú, bol motív vrchu Kriváň. Úrad vlády SR sa však rozhodol pre nové logo, pretože Kriváň bol príliš spájaný s referendom o vstupe SR do EÚ, povedal Csáky. "Experti preto odporučili nové logo," dodal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Autorom loga, ktoré stálo 199 tisíc korún, je isté grafické štúdio. K zákazke prišlo v malom výberovom konaní.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Kampaň o členstve SR do EÚ odštartuje už tento týždeň a mala by si spolu vyžiadať 124 miliónov korún. Občanov bude informovať o výhodách a rizikách členstva. Sústredí sa najmä na oblasti, ktoré podľa prieskumov verejnej mienky najviac zaujímajú občanov, alebo sú zdrojom ich najväčších obáv. Samostatnú oblasť budú tvoriť informácie o čerpaní eurofondov.

Kampaň prebehne vo verejnoprávnych médiách - STV a SRo formou diskusných, publicistických a vedomostno-súťažných relácií, a v najčítanejších denníkoch formou špecializovaných príloh o EÚ.

Csáky súčasne informoval o zmenách vo svojom tíme. Jeho novým hovorcom sa stal 30-ročný Martin Urmanič, ktorý už pôsobil na hovorcovskom poste u exministra zdravotníctva Romana Kováča. Urmanič tak vystriedal Pétera Miklósiho, ktorý odišiel začiatkom júla bez udania dôvodu.

SkryťVypnúť reklamu

Miklósiho meno sa objavilo v médiách v kauze neúspešnej eurohymny, ktorú stiahli z predreferendovej kampane pre nevysporiadané autorské práva, ako aj v súvislosti so zákazkami firmy jeho manželky. Tá sa podieľala na vydávaní niekoľkých publikácií pre Úrad vlády SR.

Nového šéfa má aj sekcia pre európske záležitosti, kde Silviu Matúšovú nahradil Ladislav Setnický.

alf som

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  2. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  3. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  4. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  5. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  6. Máš jedno euro navyše? Pripoj sa do potravinovej zbierky
  7. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  8. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  1. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte
  2. Moderné okuliare: technológia, ktorá vám uľahčuje život
  3. Rodina ako opatrovatelia: Slovákov straší nesebestačnosť
  4. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť
  5. Máš jedno euro navyše? Pripoj sa do potravinovej zbierky
  6. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok.
  7. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym
  8. S appkou Fumbi zvládneš do krypta investovať do pol hodiny
  1. Ak máte ťažkosti s trávením, aj toto môže byť príčina 8 810
  2. Hanba bokom, je čas tancovať. Tieto karnevaly Európy treba zažiť 4 793
  3. Ako zohnať lístok na biznis event roka s Waynom Gretzkym 4 720
  4. Prečo sa Kallo opäť rozhodol pre franšízu Kinekusu 4 127
  5. Technológiám z Nitry dôveruje Tesla aj TikTok. 3 976
  6. Slovenská značka získala Obal roka 2025 3 251
  7. Nutričný odborník varuje: Syry nie sú to, čo si myslíte 2 624
  8. Je rozhodnuté. Ceny FéliX brali džemy, hoteliéri aj technológie 2 332
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu