
Ide o modrý štvorec, v ktorom sú dve do seba zapadajúce časti puzzle. V jednej časti sú dve eurohviezdy a v druhej nápis Slovensko spolu s jednou eurohviezdou. Pod logom je na bielom podklade nápis euro-info.
V pôvodnom logu, ktoré sprevádzalo prvú časť kampane - predrefrendovú, bol motív vrchu Kriváň. Úrad vlády SR sa však rozhodol pre nové logo, pretože Kriváň bol príliš spájaný s referendom o vstupe SR do EÚ, povedal Csáky. "Experti preto odporučili nové logo," dodal.
Autorom loga, ktoré stálo 199 tisíc korún, je isté grafické štúdio. K zákazke prišlo v malom výberovom konaní.
Kampaň o členstve SR do EÚ odštartuje už tento týždeň a mala by si spolu vyžiadať 124 miliónov korún. Občanov bude informovať o výhodách a rizikách členstva. Sústredí sa najmä na oblasti, ktoré podľa prieskumov verejnej mienky najviac zaujímajú občanov, alebo sú zdrojom ich najväčších obáv. Samostatnú oblasť budú tvoriť informácie o čerpaní eurofondov.
Kampaň prebehne vo verejnoprávnych médiách - STV a SRo formou diskusných, publicistických a vedomostno-súťažných relácií, a v najčítanejších denníkoch formou špecializovaných príloh o EÚ.
Csáky súčasne informoval o zmenách vo svojom tíme. Jeho novým hovorcom sa stal 30-ročný Martin Urmanič, ktorý už pôsobil na hovorcovskom poste u exministra zdravotníctva Romana Kováča. Urmanič tak vystriedal Pétera Miklósiho, ktorý odišiel začiatkom júla bez udania dôvodu.
Miklósiho meno sa objavilo v médiách v kauze neúspešnej eurohymny, ktorú stiahli z predreferendovej kampane pre nevysporiadané autorské práva, ako aj v súvislosti so zákazkami firmy jeho manželky. Tá sa podieľala na vydávaní niekoľkých publikácií pre Úrad vlády SR.
Nového šéfa má aj sekcia pre európske záležitosti, kde Silviu Matúšovú nahradil Ladislav Setnický.
alf som