SME

Nový čas opäť obhájil dominantnú pozíciu v preferenciách medzi denníkmi

Bratislava 19. septembra (TASR) - Dominantnú pozíciu v preferenciách Slovákov v prieskume verejnej mienky opäť obhájil denník Nový čas, ktorého čítanosť ...

Bratislava 19. septembra (TASR) - Dominantnú pozíciu v preferenciách Slovákov v prieskume verejnej mienky opäť obhájil denník Nový čas, ktorého čítanosť poklesla len o pol percenta na 33,28 percent, pričom svoju pozíciu potvrdili aj mienkotvorné denníky.

Počas septembrovej výskumnej sondy RNS Barometer dalo 15,74 percent z výberového reprezentatívneho súboru 1198 ľudí svoj hlas denníku Pravda, ktorý obhájil druhé miesto. Zjednotenie oboch titulov inzertného denníka Avízo mu vynieslo tretie miesto a 12,91 percent. Nasleduje Šport s 12 percentami a tesne za ním Sme-Práca s 11,99. Národnú obrodu číta 8,14 percenta oslovených, Nový deň 7,18 a Hospodárske noviny 5,27. Približne 3,77 percenta venuje svoju pozornosť regionálnym denníkom, Hospodárskemu denníku 2,08 percent. Menšinový Új Szó získal 1,14 percenta, pričom viac ako pätina ľudí - 22,09 percent nevenovala pozornosť žiadnemu denníku.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podľa prieskumu si denníky upevňujú preferencie najmä rozširovaním ponuky o špeciálne prílohy, ktoré viac ako štvrtina ľudí vyhľadáva podľa ich obsahového zamerania. Najviac - 26,38 percenta čitateľov listuje televízny program, 20,64 percenta zaujíma trh práce a kariéra. Sociálne a zdravotné poradenstvo v prílohe vyhľadáva 15,8 percenta, o voľnom čase a cestovaní číta 12,78 percenta. Počítače, informatika a telekomunikácie zaujímajú 8,8 percenta, iné oblasti 4,43 percenta.

UPOZORNENIE: Grafická služba Ekonomickej redakcie TASR vydáva k správe graf.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 983
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 598
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 811
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 624
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 286
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 943
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 432
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 124
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu