n šéfa rezortu oboznámil so štruktúrou a organizačným členením vzdušných síl OS SR a informoval ho o postupe reformy vzdušných síl od roku 2001 až 2003. Predstavitelia diskutovali o problémoch, ktoré sprevádzajú reformný proces najmä v oblasti profesionalizácie, odchodovosti personálu, nedostatku náhradných dielov pre leteckú a pozemnú techniku a ich zdĺhavej dodávke. Minister obrany sa zaujímal o súčasný stav leteckej techniky, vycvičenosť a úlohy, ktoré vzdušné sily plnia. Ako veliteľ vzdušných síl poukázal na to, že piloti v roku 1999 nalietali v priemere iba 17 hodín za rok, kým v súčasnosti je priemerný nálet jedného pilota zhruba 50 hodín. Liška si prezrel aj trenažérové centrum, kde bol predvedený simulačný let na lietadle MiG-29. V priestoroch technickej letky opráv a predpísaných prác sa minister zoznámil s opravárenskou činnosťou leteckej techniky. Prezrel si tiež osem motorov RD - 33, ktoré sú určené do MiG-29 a slovenským vzdušným silám ich dodáva ruská strana v rámci deblokácie dlhu.
Agentúru SITA informovala Katarína Heimschildová z komunikačného odboru Ministerstva obrany SR.