ro RSCG New Europe v Bratislave. Päťhodinovú projekciu uvedie 12. decembra o 20:00 na Letisku M. R. Štefánika. Lákadlo pre "reklamožrútov" bude predstavovať aj zakladateľ nadnárodného festivalu Jean Marie Bouriscot.
Program podujatia je skoncipovaný ako menu - ponúka predjedlá, aperitív, polievku aj niekoľko hlavných chodov. Každý chod predstavuje rôzne národné ponímania reklamy. Záujemcovia sa stretnú s tvorbou orientálnych, východoeurópskych i západných kultúr. Neobjavia však ani jeden slovenský spot. Podľa vyjadrenia umeleckého riaditeľa festivalu Martina Bajaníka sa akcia snaží vyhnúť formálnosti udeľovania cien v Zlatom klinci. Noc reklamožrútov vníma ako zábavnú akciu, ktorá má otvoriť priestor pre diskusiu a zároveň sa stať tradíciou v tomto odbore. Nebráni sa ani propagácii zúčastnených firiem prostredníctvom atrakcií. Divák si má oddýchnuť aj vďaka pôžitku z jedla.
Festival vznikol prostredníctvom francúzskej spoločnosti Cinematheque v roku 1981. V súčasnosti sa na ňom zúčastňuje asi 160 miest a 500 spoločností z 50 krajín. Prezentované spoty vyberá francúzska komora spoločnosti z takmer 700 000 príspevkov.