nevyhovela sťažnosti súkromnej osoby. Sťažovateľ označil zábery z reklamy na kávu ponúkajúce pohľad na dvoch vášnivo sa objímajúcich ľudí s dodatkom "vrchol vašej chuti" za vrchol znechutenia nad dvojzmyselnosťou a amorálnosťou tohto šotu. Reklama, ktorá podľa neho ohrozuje zdravú morálnu klímu, by mala byť stiahnutá.
S rovnakým výsledkom skončila aj sťažnosť manželov protestujúcich proti reklame firmy Ekonomické stavby, s.r.o. Nitra, ktorá stavia rodinné domy. Manželia sa domnievajú, že ich reklama spomínanej spoločnosti uviedla do omylu pri výbere správneho dodávateľa. Spoločnosť totiž podľa nich inzeruje stavbu za veľmi výhodné ceny, poskytovanie projektov, vybavenie stavebného povolenia zdarma a vybavenie výhodnej hypotéky. Sťažovatelia na základe vlastných skúseností tvrdia, že reklama spoločnosti Ekonomické stavby je nepravdivá. Vzniknutý problém budú riešiť aj súdnou cestou. Podľa členov rady však nie je ani na základe negatívnych skúseností manželov šírenie reklamy v rozpore s kódexom.
Za neopodstatnené označila Arbitrážna komisia RPR informácie v reklamnom letáku spoločnosti Slovenské telekomunikácie (ST), pribalenom 25. októbra k sobotňajšiemu vydaniu denníka SME. Podľa sťažnosti, ktorú komisia riešila, sa totiž ST/ST Online snaží o zavádzanie zákazníka tým, že propaguje možnosť pripojenia cez ADSL ako výhradne svoju službu, hoci ju ponúka aj iný internetový provider. Komisia zhodnotila, že informácia je v rozpore v etickými pravidlami reklamnej praxe na Slovensku. Ďalšia časť kampane na službu ADSL s rovnakým lookom na dva produkty dvoch firiem, z ktorých v jednej oblasti má spoločnosť ST monopol, nie je podľa Arbitrážnej komisie RPR v rozpore s kódexom. Podobný záver vyslovila komisia aj k časti sťažnosti, v ktorej sa sťažovateľovi nezdá vhodné porovnanie ADSL verzus mikrovlnné pripojenie.
Agentúru SITA informovala výkonná riaditeľka RPR Zuzana Šangalová.