SME

SIS podá v súvislosti s článkom denníka Sme trestné oznámenie

Bratislava 22. decembra (TASR) - Slovenská informačná služba (SIS) podá v súvislosti s dnešným článkom denníka Sme, ktorý údajne "znova uverejnil nepravdivé ...

Bratislava 22. decembra (TASR) - Slovenská informačná služba (SIS) podá v súvislosti s dnešným článkom denníka Sme, ktorý údajne "znova uverejnil nepravdivé a tendenčné údaje, týkajúce sa tajnej služby a jej príslušníkov" trestné oznámenie na Generálnu prokuratúru SR. Podľa hovorcu SIS Vladimíra Šimka existuje dôvodné podozrenie, že zverejnením pravých mien príslušníkov SIS a ich funkčného zaradenia došlo k porušeniu zákona o ochrane utajovaných skutočností.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Podľa jeho slov SIS býva často obviňovaná z manipulácie s faktami. V článku Siskári, obvinení z odpočúvania SME, si nežijú zle je nepravdivý už samotný názov. Vojenská prokuratúra neobvinila troch príslušníkov SIS pre nelegálne odpočúvanie denníka Sme Obvinenie sa netýka samotných telefonátov Sme a Pavla Ruska z decembra 2002, ale toho, že príslušníci vo všeobecnosti neurobili potrebné opatrenia proti technickým nedostatkom odpočúvacieho systému, zdôrazňuje sa v stanovisku SIS. Na nekorektný prístup denníka ukazuje snímka domu, ktorý má patriť príslušníkovi SIS. Táto informácia je nepravdivá. Ide o známu vilu, ktorá patrila veľkopodnikateľovi, v minulosti viackrát vyšetrovanému. Článok pokračuje nepodloženými nezmyslami o čiernych skrinkách a o ďalších románových prvkoch. Podľa SIS autorka článku prekročila únosnú hranicu. Uverejnením pravej totožnosti príslušníka, adresy a mena príbuzného ohrozila bezpečnosť jeho celej rodiny.

SkryťVypnúť reklamu

Denník Sme v prílohe Ľudia dnes priniesol informácie o bývalom šéfovi odpočúvania v SIS Ľubošovi Koželovi a jeho zástupcovi Ľubošovi Lietavovi.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 372
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 977
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 691
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 133
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 130
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 1 905
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 662
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 638
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Na tejto ploche majú podľa plánov vzniknúť tri bytovky so 180 bytmi.

Investor musí dokázať, že jeho zámer neznehodnotí prírodné vody.


Počas vysvetľovacej kampane na Látkach (29. 4.) k plánovanej výstavbe Prečerpávacej vodnej elektrárne Málinec - Látky.

Vysvetlenia ľudí neuspokojili.


1
Fabrika v Číne, ktorej kópia má vyrásť v Šuranoch.

Chýbajúce materiály chce investor dodať na základe pripomienok.


1

Verejnoprávne médium čaká nové alebo staronové vedenie.


a 1 ďalší
SkryťZatvoriť reklamu