Slovenská reklama bodovala v New Yorku

BRATISLAVA 5. februára (SITA) - Slovenskí reklamní tvorcovia opäť bodovali vo svete. Dokazujú to dve svetové medaily - strieborná a bronzová, ktoré na 46. ročníku Newyorského festivalu reklamy minulý týždeň získala reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Kr

eatívny tím agentúry si zo slávnostného odovzdávania cien odniesol striebro v kategórii TV Cinema (Televízna a kinematografická reklama) za reklamný spot "Výnimočné deti pod vodou". Bronz získal spot "Budiš Speedwalker" (Budiš chodec).

Slovensko nebodovalo na prestížnom Newyorskom festivale reklamy po prvýkrát. Na jeho vlaňajšom, 45. ročníku, získala zlatú a striebornú medailu reklamná agentúra Juraj Vaculík Creative Studio. Na festivale sa pravidelne prezentuje niekoľko tisíc reklamných prác zo všetkých častí sveta. Prestížna súťaž marketingovej efektivity a televíznej a kinematografickej reklamy je rozdelená do dvoch hlavných kategórií - do 1 milióna amerických dolárov a nad 1 milión amerických dolárov. Festival vznikol v roku 1957 a jeho hlavným poslaním je oceňovať výnimočné výsledky vo filme a videoreklame. Aktuálne výsledky Newyorského festivalu reklamy ponúka internetová adresa www.newyorkfestivals.com.

Ako agentúru SITA informovala Jana Demková z agentúry Lukas Europe, Wiktor Leo Burnett sa úspešne prezentoval nielen v New Yorku. Reklama na Budiš získala i Gold Mobius Award v Los Angeles. Viac informácií možno získať na www.mobiusawars.com.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 7 089
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 5 966
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 888
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 613
  5. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 090
  6. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 2 062
  7. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 984
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 595
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 151
  10. Zvládnete tento test o jablkách a cideroch? Otestujte sa 688

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

OĽaNO nie je iba Matovič, hovorí jeho líder. Uvažuje, že sa stiahne z politiky

Líder OĽaNO Igor Matovič pre SME hovorí, že sa mu stalo niečo závažné.

KOMENTÁRE

(Ne)obyčajný človek Igor Matovič

Lídra Obyčajných ľudí šikanuje koalícia, no sám zo seba robí ľahký terč.

DOMOV

Čižnár robí okolo rozpustenia kotlebovcov tajnosti

Návrh na zrušenie ĽSNS podala Generálna prokuratúra koncom mája.