eatívny tím agentúry si zo slávnostného odovzdávania cien odniesol striebro v kategórii TV Cinema (Televízna a kinematografická reklama) za reklamný spot "Výnimočné deti pod vodou". Bronz získal spot "Budiš Speedwalker" (Budiš chodec).
Slovensko nebodovalo na prestížnom Newyorskom festivale reklamy po prvýkrát. Na jeho vlaňajšom, 45. ročníku, získala zlatú a striebornú medailu reklamná agentúra Juraj Vaculík Creative Studio. Na festivale sa pravidelne prezentuje niekoľko tisíc reklamných prác zo všetkých častí sveta. Prestížna súťaž marketingovej efektivity a televíznej a kinematografickej reklamy je rozdelená do dvoch hlavných kategórií - do 1 milióna amerických dolárov a nad 1 milión amerických dolárov. Festival vznikol v roku 1957 a jeho hlavným poslaním je oceňovať výnimočné výsledky vo filme a videoreklame. Aktuálne výsledky Newyorského festivalu reklamy ponúka internetová adresa www.newyorkfestivals.com.
Ako agentúru SITA informovala Jana Demková z agentúry Lukas Europe, Wiktor Leo Burnett sa úspešne prezentoval nielen v New Yorku. Reklama na Budiš získala i Gold Mobius Award v Los Angeles. Viac informácií možno získať na www.mobiusawars.com.