Polminútová politická reklama vyjde prezidentských kandidátov od 4 do 167 tisíc

Bratislava 9. marca (TASR) - Za jeden polminútový spot v televízii propagujúci prezidentského kandidáta zaplatí potenciálny záujemca od 4165 do 167 790 ...

Bratislava 9. marca (TASR) - Za jeden polminútový spot v televízii propagujúci prezidentského kandidáta zaplatí potenciálny záujemca od 4165 do 167 790 korún vrátane DPH. Ceny spotov v televízii Markíza a spravodajskej TA 3, ktoré plánujú vysielať politickú reklamu pred prezidentskými voľbami, sa menia v závislosti od vysielacieho času.

Za 30-sekundový príspevok odvysielaný v televízii Markíza v špeciálnom reklamnom bloku o 16.55 h zaplatí kandidát na hlavu štátu 101 150 korún. V konkurenčnej TA 3 mu ponúkajú svoj rovnako dlhý reklamný priestor v tomto čase za 8925 korún. V najsledovanejšom čase - v bloku o 18.53 h sa môžu kandidáti prezentovať na Markíze 30 sekúnd za 167 790 korún, v rovnakom čase na TA 3 za 21 420 korún.

Ak sa prezidentský kandidát rozhodne pre dlhší spot v prime time, zaplatí za 60 sekundový formát v TV Markíza 376 040 korún, za dvojminútovú prezentáciu 752 080 korún.

Spravodajská televízia TA3 ponúka prezidentským kandidátom reklamný čas počas celého vysielacieho dňa, vo vopred vyčlenených časoch. Najlacnejšia reklama v rozsahu 30 sekúnd v takzvanom off time od 11.30 do 14.59 h vyjde prezidentského kandidáta na 4165 korún, dopoludnia (do 11.29 h) na 7140 korún. Medzi 20.00 h a 21.59 h zaplatí potenciálny záujemca za polminútový spot 14 875 korún, spot odvysielaný v čase od 22.00 h do polnoci bude stáť 12 495 korún. Spoty na TA 3 v trvaní jednej minúty vyjdú prezidentských kandidátov na dvojnásobok.

Obe televízie musia v zmysle zákona zaručiť každému kandidátovi pri politickej reklame rovnaké podmienky - teda rovnaký mediálny priestor za rovnakú cenu. Účasť na predvolebnej kampani súkromným elektronickým médiám po prvý raz umožňuje zákon o spôsobe voľby prezidenta. Vysielanie, ktoré je súčasťou kampane, musí byť zreteľne označené a oddelené od ostatných relácií. Ostatné dve televízie vysielajúce na Slovensku - verejnoprávna STV a TV JOJ politickú reklamu vysielať nebudú.

Predvolebná kampaň pred prezidentskými voľbami sa začína 15 dní a končí 48 hodín pred začiatkom voľby. Každý kandidát musí mať podľa zákona zabezpečený rovnaký prístup k hromadným informačným prostriedkom.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  2. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár
  3. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  5. ENGIE Services odovzdala do prevádzky novú kotolňu v Košiciach
  6. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty
  7. Žilina Voce Magna 2017 – Medzinárodná súťaž zborového umenia
  8. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande
  9. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne
  10. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  1. Program obnovy chodníkov v Starom Meste schválený
  2. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  3. Stavebná fakulta STU získala certifikát EUR-ACE
  4. Príďte na Deň otvorených dverí v Novom Ružinove
  5. Študenti sa rozhodli zmeniť svoju školu
  6. Kedy sa refinancovanie oplatí?
  7. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci
  8. Samsung Galaxy Note8 umožňuje tvoriť veľké veci
  9. IMMOFINANZ spúšťa medzinárodnú reklamnú kampaň retailovej značky
  10. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty?
  1. Poistenci VšZP už nebudú platiť 17 centov v lekárňach za recepty 8 970
  2. Exotické destinácie s priamym letom z Viedne 7 016
  3. Lokalita pod Kolibou výrazne mení svoju tvár 2 611
  4. Trenčania to chcú mať všade blízko. Kde kupujú byty? 2 231
  5. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished! 1 799
  6. Potraviny typické pre váš región nájdete už aj v Kauflande 1 694
  7. Päť mýtov, ktoré ste počuli. A možno aj uverili 1 466
  8. Všetko, čo by ste mali vedieť o umelom oplodnení 865
  9. Bývajte v budove, po ktorej sa prechádzal Schöne Náci 856
  10. Ušetrite až 60 % nákladov na elektrinu využitím slnečnej energie 848

Hlavné správy zo Sme.sk

ŠPORT

Únava či zmena lyží. Čo malo vplyv na zranenie Velez-Zuzulovej?

Lyžiarka sa nevzdáva sna o olympijskej medaile.

KULTÚRA

V súťaži Anasoft litera zvíťazil príbeh zo súčasnosti Som Paula

Román Som Paula presvedčil porotu túžbou po autentickosti.

SVET

Kiska v OSN: Agresívny sused podkopáva suverenitu Ukrajiny

Lajčák vedie Valné zhromaždenie OSN.

Neprehliadnite tiež

Domov

Žiláková na fondy vplyv nemá, na ľudí okolo áno

Sekcia, ktorú vedie Denisa Žiláková, nemá priamy dosah na rozdeľovanie eurofondov. Môže však vplývať na ľudí, ktorí sa v prostredí pohybujú.

Domov

Vojenskí tajní napichnú, koho chcú, takmer vždy. Kontrola odpočúvania sa zasekla

Kontrolu odpočúvania si opozícia nevie predstaviť bez bývalého ministra SaS Galka, ktorý skončil práve pre škandál s odposluchmi. Spor o jeho nomináciu trvá už rok.

Domov

Vydavateľstvo Tatran je podľa Maďariča živým kultúrnym dedičstvom

Vydavateľstvo Tatran oslávilo 70. výročie svojho založenia.

Domov

Lekári sa znova nedohodli so štátnou poisťovňou ani s Dôverou

Ambulantní lekári sa na podmienkach ďalšej spolupráce s poisťovňami nedohodli.