SME

Polminútová politická reklama vyjde prezidentských kandidátov od 4 do 167 tisíc

Bratislava 9. marca (TASR) - Za jeden polminútový spot v televízii propagujúci prezidentského kandidáta zaplatí potenciálny záujemca od 4165 do 167 790 ...

Bratislava 9. marca (TASR) - Za jeden polminútový spot v televízii propagujúci prezidentského kandidáta zaplatí potenciálny záujemca od 4165 do 167 790 korún vrátane DPH. Ceny spotov v televízii Markíza a spravodajskej TA 3, ktoré plánujú vysielať politickú reklamu pred prezidentskými voľbami, sa menia v závislosti od vysielacieho času.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za 30-sekundový príspevok odvysielaný v televízii Markíza v špeciálnom reklamnom bloku o 16.55 h zaplatí kandidát na hlavu štátu 101 150 korún. V konkurenčnej TA 3 mu ponúkajú svoj rovnako dlhý reklamný priestor v tomto čase za 8925 korún. V najsledovanejšom čase - v bloku o 18.53 h sa môžu kandidáti prezentovať na Markíze 30 sekúnd za 167 790 korún, v rovnakom čase na TA 3 za 21 420 korún.

SkryťVypnúť reklamu

Ak sa prezidentský kandidát rozhodne pre dlhší spot v prime time, zaplatí za 60 sekundový formát v TV Markíza 376 040 korún, za dvojminútovú prezentáciu 752 080 korún.

Spravodajská televízia TA3 ponúka prezidentským kandidátom reklamný čas počas celého vysielacieho dňa, vo vopred vyčlenených časoch. Najlacnejšia reklama v rozsahu 30 sekúnd v takzvanom off time od 11.30 do 14.59 h vyjde prezidentského kandidáta na 4165 korún, dopoludnia (do 11.29 h) na 7140 korún. Medzi 20.00 h a 21.59 h zaplatí potenciálny záujemca za polminútový spot 14 875 korún, spot odvysielaný v čase od 22.00 h do polnoci bude stáť 12 495 korún. Spoty na TA 3 v trvaní jednej minúty vyjdú prezidentských kandidátov na dvojnásobok.

Obe televízie musia v zmysle zákona zaručiť každému kandidátovi pri politickej reklame rovnaké podmienky - teda rovnaký mediálny priestor za rovnakú cenu. Účasť na predvolebnej kampani súkromným elektronickým médiám po prvý raz umožňuje zákon o spôsobe voľby prezidenta. Vysielanie, ktoré je súčasťou kampane, musí byť zreteľne označené a oddelené od ostatných relácií. Ostatné dve televízie vysielajúce na Slovensku - verejnoprávna STV a TV JOJ politickú reklamu vysielať nebudú.

SkryťVypnúť reklamu

Predvolebná kampaň pred prezidentskými voľbami sa začína 15 dní a končí 48 hodín pred začiatkom voľby. Každý kandidát musí mať podľa zákona zabezpečený rovnaký prístup k hromadným informačným prostriedkom.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 836
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 507
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 566
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 440
  5. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 341
  6. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 3 288
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 274
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 024
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Scott McTominay oslavuje gól.

Pri oboch tituloch stál aj slovenský stredopoliar Stanislav Lobotka.


a 1 ďalší
Juraj Kucka (Slovan) sa lúči s hráčskou kariérou so spoluhráčmi a fanúšikmi v záverečnom 10. kole nadstavbovej časti Niké ligy v skupine o titul ŠK Slovan Bratislava - FC Košice.

Pozrite si zaujímavé štatistiky Niké ligy.


Juraj Hertel
Novak Djokovič.

Vo finále sa predstaví proti turnajovej šestke Hubertovi Hurkaczovi.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu