Polminútová politická reklama vyjde prezidentských kandidátov od 4 do 167 tisíc

Bratislava 9. marca (TASR) - Za jeden polminútový spot v televízii propagujúci prezidentského kandidáta zaplatí potenciálny záujemca od 4165 do 167 790 ...

Bratislava 9. marca (TASR) - Za jeden polminútový spot v televízii propagujúci prezidentského kandidáta zaplatí potenciálny záujemca od 4165 do 167 790 korún vrátane DPH. Ceny spotov v televízii Markíza a spravodajskej TA 3, ktoré plánujú vysielať politickú reklamu pred prezidentskými voľbami, sa menia v závislosti od vysielacieho času.

Za 30-sekundový príspevok odvysielaný v televízii Markíza v špeciálnom reklamnom bloku o 16.55 h zaplatí kandidát na hlavu štátu 101 150 korún. V konkurenčnej TA 3 mu ponúkajú svoj rovnako dlhý reklamný priestor v tomto čase za 8925 korún. V najsledovanejšom čase - v bloku o 18.53 h sa môžu kandidáti prezentovať na Markíze 30 sekúnd za 167 790 korún, v rovnakom čase na TA 3 za 21 420 korún.

Ak sa prezidentský kandidát rozhodne pre dlhší spot v prime time, zaplatí za 60 sekundový formát v TV Markíza 376 040 korún, za dvojminútovú prezentáciu 752 080 korún.

Spravodajská televízia TA3 ponúka prezidentským kandidátom reklamný čas počas celého vysielacieho dňa, vo vopred vyčlenených časoch. Najlacnejšia reklama v rozsahu 30 sekúnd v takzvanom off time od 11.30 do 14.59 h vyjde prezidentského kandidáta na 4165 korún, dopoludnia (do 11.29 h) na 7140 korún. Medzi 20.00 h a 21.59 h zaplatí potenciálny záujemca za polminútový spot 14 875 korún, spot odvysielaný v čase od 22.00 h do polnoci bude stáť 12 495 korún. Spoty na TA 3 v trvaní jednej minúty vyjdú prezidentských kandidátov na dvojnásobok.

Obe televízie musia v zmysle zákona zaručiť každému kandidátovi pri politickej reklame rovnaké podmienky - teda rovnaký mediálny priestor za rovnakú cenu. Účasť na predvolebnej kampani súkromným elektronickým médiám po prvý raz umožňuje zákon o spôsobe voľby prezidenta. Vysielanie, ktoré je súčasťou kampane, musí byť zreteľne označené a oddelené od ostatných relácií. Ostatné dve televízie vysielajúce na Slovensku - verejnoprávna STV a TV JOJ politickú reklamu vysielať nebudú.

Predvolebná kampaň pred prezidentskými voľbami sa začína 15 dní a končí 48 hodín pred začiatkom voľby. Každý kandidát musí mať podľa zákona zabezpečený rovnaký prístup k hromadným informačným prostriedkom.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  3. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  4. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  5. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  8. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom?
  9. Jarné prázdniny pri mori?
  10. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta
  1. S profesorom Michalom Miovským o prevencii závislostí
  2. Poslanci nevzdávajú boj proti herniam, chcú prísnu reguláciu
  3. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  4. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Dokázali by ste nakúpiť so zavretými očami?
  8. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  9. Stanovisko Klubu pre Bratislavu k zákazu hazardu v Bratislave
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 11 736
  2. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 6 557
  3. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 6 277
  4. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 6 044
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 5 718
  6. Ceny bytov vo veľkých mestách prekonali historický rekord 5 568
  7. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 326
  8. Klasickým gastrolístkom konkuruje už aj nová stravovacia karta 4 871
  9. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 4 617
  10. Jarné prázdniny pri mori? 2 994

Hlavné správy zo Sme.sk

EKONOMIKA

Křetínský: Desím sa, aby napätie v koalícii neohrozilo Slovensko

Prevážil podľa mňa konsenzus, že problematika je natoľko zložitá, že politická reprezentácia nie je schopná objektívne vyhodnotiť, čo by sa jednotlivým klientom stalo.

PLUS

Nespávajú, aby mohli prekladať titulky. Zadarmo a za pár hodín

I love you, povie filmová postava a v titulkoch sa objaví: Ja láska vy.

TECH

Vytvorili prvú farbu na vlasy, ktorá dokáže meniť odtiene

Farby sa testujú pre komerčné použitie.

Neprehliadnite tiež

Polícia preveruje obťažovanie detí na pokeci

Profily s nevhodnými ponukami pre deti, na ktoré upozornilo SME, administrátori zablokovali. V pondelok pribudli na vymyslený profil nové obťažujúce správy

V utorok na severnom a východnom Slovensku hrozí vietor a poľadovica

Výstrahu prvého stupňa pred poľadovicou a hmlou vydal pre Prešovský a Žilinský kraj.

Model z katalógu: Rasistické komentáre neriešim

Dennis Johansen sa narodil v Keni, od dvoch rokov žije v Nórsku. S firmou Nebbia bude napriek rasistickým poznámkam spolupracovať ďalej.

Mihál odchádza z SaS: Sulík ťahá stranu mimo liberálnych vôd (rozhovor)

Poslanecký mandát nevrátim, nechcem sklamať voličov, tvrdí Jozef Mihál.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop