SME
Štvrtok, 25. február, 2021 | Meniny má Frederik(a)KrížovkyKrížovky

Polminútová politická reklama vyjde prezidentských kandidátov od 4 do 167 tisíc

Bratislava 9. marca (TASR) - Za jeden polminútový spot v televízii propagujúci prezidentského kandidáta zaplatí potenciálny záujemca od 4165 do 167 790 ...

Bratislava 9. marca (TASR) - Za jeden polminútový spot v televízii propagujúci prezidentského kandidáta zaplatí potenciálny záujemca od 4165 do 167 790 korún vrátane DPH. Ceny spotov v televízii Markíza a spravodajskej TA 3, ktoré plánujú vysielať politickú reklamu pred prezidentskými voľbami, sa menia v závislosti od vysielacieho času.

Za 30-sekundový príspevok odvysielaný v televízii Markíza v špeciálnom reklamnom bloku o 16.55 h zaplatí kandidát na hlavu štátu 101 150 korún. V konkurenčnej TA 3 mu ponúkajú svoj rovnako dlhý reklamný priestor v tomto čase za 8925 korún. V najsledovanejšom čase - v bloku o 18.53 h sa môžu kandidáti prezentovať na Markíze 30 sekúnd za 167 790 korún, v rovnakom čase na TA 3 za 21 420 korún.

Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Skryť Vypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Skryť Vypnúť reklamu

Ak sa prezidentský kandidát rozhodne pre dlhší spot v prime time, zaplatí za 60 sekundový formát v TV Markíza 376 040 korún, za dvojminútovú prezentáciu 752 080 korún.

Spravodajská televízia TA3 ponúka prezidentským kandidátom reklamný čas počas celého vysielacieho dňa, vo vopred vyčlenených časoch. Najlacnejšia reklama v rozsahu 30 sekúnd v takzvanom off time od 11.30 do 14.59 h vyjde prezidentského kandidáta na 4165 korún, dopoludnia (do 11.29 h) na 7140 korún. Medzi 20.00 h a 21.59 h zaplatí potenciálny záujemca za polminútový spot 14 875 korún, spot odvysielaný v čase od 22.00 h do polnoci bude stáť 12 495 korún. Spoty na TA 3 v trvaní jednej minúty vyjdú prezidentských kandidátov na dvojnásobok.

Obe televízie musia v zmysle zákona zaručiť každému kandidátovi pri politickej reklame rovnaké podmienky - teda rovnaký mediálny priestor za rovnakú cenu. Účasť na predvolebnej kampani súkromným elektronickým médiám po prvý raz umožňuje zákon o spôsobe voľby prezidenta. Vysielanie, ktoré je súčasťou kampane, musí byť zreteľne označené a oddelené od ostatných relácií. Ostatné dve televízie vysielajúce na Slovensku - verejnoprávna STV a TV JOJ politickú reklamu vysielať nebudú.

Skryť Vypnúť reklamu

Predvolebná kampaň pred prezidentskými voľbami sa začína 15 dní a končí 48 hodín pred začiatkom voľby. Každý kandidát musí mať podľa zákona zabezpečený rovnaký prístup k hromadným informačným prostriedkom.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Inzercia - Tlačové správy

  1. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  2. Získaj náskok pred štartom
  3. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  4. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  5. Aj vám chýba voňavá a chutná káva?
  6. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte
  7. Trnavská univerzita: 385 rokov akademickej excelentnosti
  8. Ivan Krechňák: Robiť niečo, čo máš rád, je na nezaplatenie
  9. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  10. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  1. Varso Tower od HB Reavis je najvyššou budovou v EÚ
  2. Dáma s pávím pierkom
  3. Slovensko zasiahla vlna nárastu dopytu po produktoch na kĺby!
  4. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  5. Získaj náskok pred štartom
  6. 2. ročník Social Awards Slovakia prichádza
  7. MetLife spustila online nahlasovanie poistných udalostí
  8. Minulý rok boli v priemere ukradnuté takmer tri autá denne
  9. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  10. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  1. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 19 241
  2. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 11 381
  3. Ako vyzerá majetok Slovákov? Zvyšuje sa najmä z jedného dôvodu 9 192
  4. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur 6 818
  5. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 6 724
  6. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 6 649
  7. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 6 263
  8. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 5 742
  9. Zažite farebný Marakéš a hory Atlasu so slovenským sprievodcom 5 243
  10. Trnavská univerzita: 385 rokov akademickej excelentnosti 4 869
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Pavol Paška na fotografii z roku 2014 s hodinkami značky IWC za vyše 10-tisíc eur.

Ficovo zdravotníctvo v časoch Bergama.

24. feb
Kajetán Kičura.

Pozrite si prehľad dnešného dňa.

3 h
Očkovanie vo Veľkej Británii.

Výsledky z Izraela, Veľkej Británie a USA.

24. feb

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 298-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 6 775 obetí. Opatrenia riadi covid automat.

15 h

Neprehliadnite tiež

Prezidentka Zuzana Čaputová.

Znižuje počet úmrtí aj hospitalizácii.

21m
Minister práce, sociálnych vecí a rodiny SR Milan Krajniak.

Argumentuje aj dobrým zvládaním pandémie v DSS.

54m
Polícia pátra po Michalovi Suchobovi.

Ministerstvo spravodlivosti finišuje so žiadosťou o vydanie.

45m
Infektológ Peter Sabaka (36) pracuje na Klinike infektológie a geografickej medicíny v nemocnici na bratislavských Kramároch. Je odborníkom na vakcíny.

Sputnikom by sa mali očkovať len dobrovoľníci, navrhuje infektológ Peter Sabaka.

1 h