BRATISLAVA 5. apríla (SITA) - Kampaň Vladimíra Mečiara pred druhým kolom prezidentských volieb nebude podľa lídra jeho volebného tímu Viliama Soboňu zameraná na kvantitu, ale na kvalitu. "Budeme pokračovať v základných princípoch vedenia doterajšej kampane," uviedol pre agentúru SITA. Úlohou podporných skupín poslancov a známych osobností budú mítingy v regiónoch a V. Mečiar sa bude venovať výsostne politickým rozhovorom a mediálnej kampani. Zámerom volebného tímu je podľa Soboňu viesť korektný boj s využitím mediálneho priestoru pre prezentáciu ich kandidáta. "Budeme prezentovať hlavne to, v čom môže byť osožný pre obyvateľov Slovenska a pripomínať, čo doteraz urobil," vysvetlil. Počas kampane sa nesústredia iba na určité skupiny obyvateľov, ale na všetkých bez ohľadu na vierovyznanie či politické sympatie.
V kampani sa neobjavia žiadne nové bilboardy, k doterajším plagátom by však mal pribudnúť minimálne jeden nový. Soboňa si myslí, že nevyčerpajú celú zákonom povolenú sumu na vedenie kampane, lebo potrvá krátky čas. Ako dodal, na prezentáciu svojho kandidáta budú hľadať priestor aj v súkromných médiách. Mečiarov volebný tím už začal rokovať s relevantnými politickými stranami o jeho možnej podpore v druhom kole volieb, ktoré sa uskutoční 17. apríla. Protikandidátom V. Mečiara je Ivan Gašparovič.