SME

Vysielanie kórejskej TV prvým mostom medzi našimi kultúrami

BRATISLAVA 17. augusta (SITA) - Prvým mostom medzi slovenskou a kórejskou kultúrou by mohlo byť vysielanie kórejskej televíznej spoločnosti Arirang. Na dnešnom stretnutí sa na tom zhodli minister kultúry ...

BRATISLAVA 17. augusta (SITA) - Prvým mostom medzi slovenskou a kórejskou kultúrou by mohlo byť vysielanie kórejskej televíznej spoločnosti Arirang. Na dnešnom stretnutí sa na tom zhodli minister kultúry SR Rudolf Chmel a podpredsedníčka Národného zhromaždenia Kórejskej republiky Park Hee – tae. Spomínaná kórejská televízia má totiž okrem vysielania na Slovensku záujem aj o prezentáciu slovenskej kultúry v Kórei.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rudolf Chmel s kórejskou delegáciou rokoval najmä o zintenzívnení a prehĺbení vzájomnej spolupráce v oblasti kultúry. Podľa ministra kultúry a podpredsedníčky kórejského Národného zhromaždenia Park Hee – tae by kultúrna spolupráca mala nasledovať spoluprácu v ekonomickej oblasti, ktorá sa rozvíja najmä vďaka investíciám kórejských spoločností Samsung a KIA na Slovensku. Agentúru SITA o tom informovala hovorkyňa Ministerstva kultúry SR Nora Slováková.

SkryťVypnúť reklamu

Juhokórejská televízna stanica Arirang je v ponuke najväčšieho slovenského operátora káblovej televízie v Bratislave a v Košiciach od 1. júna a v priebehu júna sa dostala aj do ponuky ostatných miest SR. Televízna stanica Arirang vysiela 24 hodín denne rôzne typy programov od spravodajstva, cestopisných a hudobných relácií, vzdelávacích a jazykových programov až po filmy kórejskej produkcie. Káblová spoločnosť takto chce vyjsť v ústrety približne 900 Kórejčanom s rodinami, ktorí majú do dvoch rokov prísť do Žiliny, kde sa má postaviť automobilka KIA. Svojich zamestnancov má v SR aj kórejský Samsung.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 458
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 104
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 697
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 671
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 024
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 136
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 738
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 557
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Na snímke fanúšikovia Spartaka počas odvety semifinále Slovenského pohára FC Spartak Trnava - ŠK Slovan Bratislava.

Vo finále pohára sa stretnú MFK Ružomberok a FC Spartak Trnava.


Slovenskí hokejisti v príprave na MS v hokeji 2025.

Prečítajte si odpovede na časté otázky o MS v hokeji 2025, ktoré hostí švédsky Štokholm a dánsky Herning.


Matej Balciar.

Matej Balciar oblieka dres 1.FC Slovácko.


Fínsky hokejista Valtteri Filppula.

Fínsky center odohral v NHL viac ako 1000 zápasov, reprezentáciu doviedol k zlatu na MS aj ZOH.


SkryťZatvoriť reklamu