Ktoré značky majú Slováci najradšej?

Bratislava 27. septembra (TASR) - Nokia je podľa Slovákov najlepšia značka mobilných telefónov, Sony vyrába najlepšie televízory, Rajo je kráľom jogurtov ...

Bratislava 27. septembra (TASR) - Nokia je podľa Slovákov najlepšia značka mobilných telefónov, Sony vyrába najlepšie televízory, Rajo je kráľom jogurtov a za najlepší nealkoholický sýtený nápoj považujú Slováci Coca-Colu.

Vyplýva to z prieskumu zameraného na vnímanie značiek, ktorý na prelome júla a augusta tohto roka uskutočnila spoločnosť GfK Slovakia v rámci druhej vlny projektu GfK Koloseum.

Ako TASR informoval Rastislav Kočan z Oddelenia prieskumu trhu v oblasti finančných služieb, za najlepšiu komerčnú poisťovňu považujú Slováci Allianz-Slovenskú poisťovňu, spomedzi stavebných sporiteľní je najobľúbenejšia Prvá stavebná sporiteľňa. Za najlepšiu rozhlasovú stanicu považujú Slováci Rádio Expres. Jeho preferencie ako najlepšej značky v kategórii rozhlasové stanice vzrástli počas posledných 12 mesiacov o viac než polovicu a na prvom mieste tak vystriedalo Rádio Slovensko.

V rámci športového oblečenia vyhráva suverénne značka Adidas. Spomedzi televíznych staníc obľubujú Slováci najviac TV Markíza, medzi týždenníkmi je lídrom Plus 7 dní a spomedzi denníkov vyhráva Nový čas. Najlepším poskytovateľom internetu je podľa obyvateľov Slovenska Slovak Telecom a v rámci osobných automobilov obľubujú Slováci najviac značku Škoda.

Prieskum pod názvom GfK Koloseum 2004 sa realizoval na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov vo veku 15 až 79 rokov v rámci celej SR. Tento rok sa v 40 kategóriách hodnotilo vnímanie značiek pôsobiacich na Slovensku. V niektorých kategóriách boli zaznamenané zmeny v rebríčku hodnotenia, čo bolo spôsobené rôznymi zmenami na trhu vrátane efektívnej komunikácie. V projekte boli hodnotené značky produktov, služieb a spoločností. Výber kategórií pritom pokrýva širokú škálu oblastí od finančného trhu, médií, techniky a spotrebnej elektroniky až po potraviny.

GfK Slovakia Inštitút pre prieskum trhu je dcérskou spoločnosťou FESSELGfK so sídlom vo Viedni, ktorá koordinuje všetky činnosti týkajúce sa prieskumu trhu v krajinách strednej a východnej Európy. Priamo s prieskumnou činnosťou sa spoločnosť GfK Slovakia začala zaoberať až v roku 1993, hoci založená bola o dva roky skôr. Spoločnosť zabezpečuje komplexné služby v kvantitatívnom a kvalitatívnom prieskume trhu na celom území Slovenska a prostredníctvom sesterských a kooperujúcich spoločností aj v zahraničí.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  5. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  6. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  7. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  8. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  9. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce
  10. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta
  1. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  2. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  3. Malé knedličky, veľké dojmy
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Projekt First Lego League podporila Nadácia Pontis
  7. Klienti majú často pocit, že potrebujú spracovať len projekt
  8. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  9. Na bolesti chrbta pomôžu kúpele
  10. 3 úlohy, ktoré vyrieši minerálna vlna najlepšie
  1. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 11 776
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 10 309
  3. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 9 083
  4. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 6 241
  5. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 5 827
  6. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 508
  7. Prečo majú Slováci stále radšej hypotéku ako prenájom? 3 424
  8. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 3 382
  9. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári 2 753
  10. Mäsovýroba Gašparík získala ocenenie Danubius Gastro 2017 2 468

Hlavné správy zo Sme.sk

PLUS

Ako prvá žena pred takmer sedemsto rokmi prežila cisársky rez

Až do minulého roka bol najznámejším prvým cisárskym rezom, keď prežili žena aj dieťa, prípad z roku 1500. Tím českých vedcov však prišiel s novým objavom.

EKONOMIKA

Osem zmien v hypotékach, ktoré odštartujú od marca

Ľudí čaká viac dokladovania a prísnejšie posudzovanie.

ŠPORT

Sagan pobavil otázkou na súpera aj odpoveďou, prečo bol na toalete

Špekulovalo sa o zdravotných problémoch.

Neprehliadnite tiež

Mihálovi sa nepáči, ako SaS komunikovala jeho odchod

Hlavným dôvodom odchodu je názorový nesúlad so Sulíkom.

Oteplenie počas dňa môže zvýšiť lavínové nebezpečenstvo

Vo vysokých polohách Vysokých a Západných Tatier pretrváva mierne lavínové nebezpečenstvo.

Záchranári oživili muža po takmer hodinovej resuscitácii

Horskí záchranári zachránili v Nízkych Tatrách život 74-ročnému Maďarovi.

Petrák požiadal Plavčana, aby informoval o príprave reformy školstva

Národný program reformy vzdelávania nemá byť akademický dokument.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop