Ktoré značky majú Slováci najradšej?

Bratislava 27. septembra (TASR) - Nokia je podľa Slovákov najlepšia značka mobilných telefónov, Sony vyrába najlepšie televízory, Rajo je kráľom jogurtov ...

Bratislava 27. septembra (TASR) - Nokia je podľa Slovákov najlepšia značka mobilných telefónov, Sony vyrába najlepšie televízory, Rajo je kráľom jogurtov a za najlepší nealkoholický sýtený nápoj považujú Slováci Coca-Colu.

Vyplýva to z prieskumu zameraného na vnímanie značiek, ktorý na prelome júla a augusta tohto roka uskutočnila spoločnosť GfK Slovakia v rámci druhej vlny projektu GfK Koloseum.

Ako TASR informoval Rastislav Kočan z Oddelenia prieskumu trhu v oblasti finančných služieb, za najlepšiu komerčnú poisťovňu považujú Slováci Allianz-Slovenskú poisťovňu, spomedzi stavebných sporiteľní je najobľúbenejšia Prvá stavebná sporiteľňa. Za najlepšiu rozhlasovú stanicu považujú Slováci Rádio Expres. Jeho preferencie ako najlepšej značky v kategórii rozhlasové stanice vzrástli počas posledných 12 mesiacov o viac než polovicu a na prvom mieste tak vystriedalo Rádio Slovensko.

V rámci športového oblečenia vyhráva suverénne značka Adidas. Spomedzi televíznych staníc obľubujú Slováci najviac TV Markíza, medzi týždenníkmi je lídrom Plus 7 dní a spomedzi denníkov vyhráva Nový čas. Najlepším poskytovateľom internetu je podľa obyvateľov Slovenska Slovak Telecom a v rámci osobných automobilov obľubujú Slováci najviac značku Škoda.

Prieskum pod názvom GfK Koloseum 2004 sa realizoval na reprezentatívnej vzorke 1 000 respondentov vo veku 15 až 79 rokov v rámci celej SR. Tento rok sa v 40 kategóriách hodnotilo vnímanie značiek pôsobiacich na Slovensku. V niektorých kategóriách boli zaznamenané zmeny v rebríčku hodnotenia, čo bolo spôsobené rôznymi zmenami na trhu vrátane efektívnej komunikácie. V projekte boli hodnotené značky produktov, služieb a spoločností. Výber kategórií pritom pokrýva širokú škálu oblastí od finančného trhu, médií, techniky a spotrebnej elektroniky až po potraviny.

GfK Slovakia Inštitút pre prieskum trhu je dcérskou spoločnosťou FESSELGfK so sídlom vo Viedni, ktorá koordinuje všetky činnosti týkajúce sa prieskumu trhu v krajinách strednej a východnej Európy. Priamo s prieskumnou činnosťou sa spoločnosť GfK Slovakia začala zaoberať až v roku 1993, hoci založená bola o dva roky skôr. Spoločnosť zabezpečuje komplexné služby v kvantitatívnom a kvalitatívnom prieskume trhu na celom území Slovenska a prostredníctvom sesterských a kooperujúcich spoločností aj v zahraničí.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  3. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  7. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  9. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  10. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  1. Čím všetkým som si prešla, aby som sa naučila po anglicky
  2. Zabudnite na nové a neekologické PC. Je tu Refurbished!
  3. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  4. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  5. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  6. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  7. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  8. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  9. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  10. Cambridge Business School, škola novej doby
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 10 418
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 114
  3. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 7 816
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 651
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 6 641
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 6 199
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 301
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 719
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 761
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 2 544

Hlavné správy zo Sme.sk

SVET

Minúta po minúte: Na koncerte v Manchestri došlo k výbuchu, hlásia 19 obetí

Po koncerte Ariany Grande počuli fanúšikovia výbuch, explózia nastala vo voľne prístupnej vstupnej hale.

DOMOV

Politický geograf: Veľa ľudí nevie, koho si proti Kotlebovi vybrať

Kotleba ťaží aj zo slabej informovanosti.

KOMENTÁRE

Voliť proti Kotlebovi nebude bolieť

Rodinkárstvo voličom ĽSNS neprekáža, Klus chce úrad čistiť.

Neprehliadnite tiež

Politický geograf Madleňák: Neviem, či v Lučenci poznajú Luntera či Mičeva

Extrémista Marian Kotleba ťaží v banskobystrickej župe aj zo slabej informovanosti tamojších voličov, hovorí pre SME politický geograf TIBOR MADLEŇÁK.

Sudcovia si vyberajú, ako má vyzerať spravodlivosť

O osem voľných miest v Súdnej rade sa uchádza sedemnásť ľudí. Rozhoduje asi 1360 sudcov z celého Slovenska.

Lipšicovi zamietli dohodu o vine a treste

Generálna prokuratúra zamietla obvinenému dohodu o vine a treste.

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.