SME

Bratislavská komunitná nadácia chce osloviť mladých darcov

BRATISLAVA 26. októbra (SITA) - Rozvíjať darcovstvo medzi mladými Bratislavčanmi chce nový projekt

Komunitnej nadácie Bratislava a Nadácie SPP. Projekt s názov YouthBank - Mladí filantropi je určený mládeži vo veku 16 až 25 rokov s chuťou a odvahou zmeniť svoje okolie a život v hlavnom meste. Mladí, čo sa zapoja do projektu, budú môcť rozhodovať o rozdelení 300 tisíc korún pre autorov projektov, ktorí o podporu žiadajú Komunitnú nadáciu. Záujemcovia o účasť na projekte môžu kontaktovať Komunitnú nadáciu Bratislava prostredníctvom e-mailovej adresy: knb@knb.sk a volať na telefónne číslo: 02/ 54 64 80 04 do konca novembra.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Agentúru SITA informovala Martina Jánošíková z Komunitnej nadácie Bratislava.

Pri Komunitnej nadácii Bratislava už rok pôsobí Klub darcov, ktorý v októbri rozdelil pre projekty Bratislavčanom 155 515 korún. Peniaze vďaka darcom dostali napríklad občianske združenia Plamienok a ich detský hospic, Komunitné centrum Kopčany, chránená dielňa Bistro Nezábudka, podujatie Korzo deťom pre integráciu hendikepovaných a zdravých detí alebo stredoškoláčka z viacdetnej rodiny uchádzajúca sa o štipendium. Podrobnosti o nadácii a o tom, ako sa stať členom klubov darcov ponúka internetová adresa http://www.komunitnanadacia.sk.

Komunitná nadácia Bratislava vznikla v roku 2000. Jej poslaním je rozvíjať darcovstvo, pozitívny vzťah a pocit spoluzodpovednosti Bratislavčanov za kvalitu života v meste. Jedným zo známych projektov nadácie je dlhodobý projekt S chuťou po Bratislave. V rámci neho po vzore bratislavského hoteliera Jakuba Palugyaya, ktorý v minulosti pravidelne hostil študentov, podporujú vybrané reštaurácie aktivity Bratislavčanov. Určenou čiastkou za vybrané jedlá totiž prispievajú do fondov nadácie. Z nich nadácia pomáha pri skrášľovaní mesta, viacdetným rodinám a bezdomovcom a prispieva aj na štipendiá. Podporuje mladých literátov, poetov a hudobníkov. Vďaka príspevkom darcov obnovila Komunitná nadácia Bratislava známe stĺpové hodiny pri hoteli Carlton. Nadácia tiež v rámci projektov Daruj knihu a Poďme spolu, podporíme našu školu pomáha bratislavským školám. Podieľa sa aj na obľúbenej súťaži Beh čašníkov.

SkryťVypnúť reklamu

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 891
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 543
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 662
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 513
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 276
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 190
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 916
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 065
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu