SME

Slovenská filharmónia hľadá nového riaditeľa marketingu

Bratislava 13. novembra (TASR) - Slovenská filharmónia (SF) vypísala Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa marketingu, ktorého úlohou bude na ...

Bratislava 13. novembra (TASR) - Slovenská filharmónia (SF) vypísala Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa marketingu, ktorého úlohou bude na čele nového úseku vzbudiť záujem o SF.

Záujemcovia sa môžu prihlásiť do 30. novembra. Filharmónia hľadá vysokoškolsky vzdelaného človeka, ktorý má minimálne sedem rokov manažérskej praxe a päť rokov odbornej praxe v oblasti kultúry. Medzi požiadavkami filharmónie je i znalosť angličtiny, francúzštiny, alebo nemčiny i všeobecný prehľad v oblasti hudobnej kultúry. Od nového marketingového riaditeľa očakáva medzinárodný prehľad, koncepčné myslenie, kreativitu, reprezentatívnosť, flexibilnosť. Okrem potrebných dokladov si musí záujemca o funkciu priniesť i návrh koncepcie riadenia marketingu Slovenskej filharmónie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Vytvoriť nový marketingový úsek sa rozhodol generálny riaditeľ SF Marián Lapšanský pre doterajšiu nedostatočnú kompatibilitu filharmónie s vonkajším ekonomickým prostredím. Nový úsek si predstavuje ako hlavné oddelenie celkovej stratégie organizácie. Marketingový úsek bude vyhľadávať kontakty i zo zahraničia, segmentovať trh, pracovať na príprave nových koncepcií. Vo filharmónii v súčasnosti funguje oddelenie propagácie a styku s verejnosťou, ktoré zamestnáva tri osoby. Filharmonický orchester, zbor a komorné súbory majú vlastných manažérov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 042
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 644
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 914
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 704
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 291
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 792
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 168
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 157
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Teplejšie zostane najmä na juhovýchode.


TASR

Súťaž sa konala v terchovskom amfiteátri.


TASR

Trasa viedla z Hrebienka na Zamkovského chatu.


TASR
Minister Drucker

Upraviť by sa mali aj podmienky vykonávania diagnostiky v diagnostických centrách.


SITA

Sportnet

AS Trenčín - FC ViOn Zlaté Moravce: ONLINE prenos z odvety zápasu baráže o Niké ligu.

Sledujte s nami ONLINE prenos z odvetného zápasu baráže o Niké ligu: AS Trenčín - FC ViOn Zlaté Moravce.


Lando Norris.

Druhé miesto zajazdil domáci Charles Leclerc.


a 1 ďalší
Dánsky cyklista Kasper Asgreen víťazí v 14. etape Giro d´Italia.

Jazdec tímu Education–EasyPost dosiahol premiérový triumf na Gire.


TASR
Stanislav Lobotka oslavuje zisk titulu s Neapolom

Slovák dostal vysokú známku.


SkryťZatvoriť reklamu