Bratislava 13. novembra (TASR) - Slovenská filharmónia (SF) vypísala Výberové konanie na obsadenie funkcie riaditeľa marketingu, ktorého úlohou bude na čele nového úseku vzbudiť záujem o SF.
Záujemcovia sa môžu prihlásiť do 30. novembra. Filharmónia hľadá vysokoškolsky vzdelaného človeka, ktorý má minimálne sedem rokov manažérskej praxe a päť rokov odbornej praxe v oblasti kultúry. Medzi požiadavkami filharmónie je i znalosť angličtiny, francúzštiny, alebo nemčiny i všeobecný prehľad v oblasti hudobnej kultúry. Od nového marketingového riaditeľa očakáva medzinárodný prehľad, koncepčné myslenie, kreativitu, reprezentatívnosť, flexibilnosť. Okrem potrebných dokladov si musí záujemca o funkciu priniesť i návrh koncepcie riadenia marketingu Slovenskej filharmónie.
Vytvoriť nový marketingový úsek sa rozhodol generálny riaditeľ SF Marián Lapšanský pre doterajšiu nedostatočnú kompatibilitu filharmónie s vonkajším ekonomickým prostredím. Nový úsek si predstavuje ako hlavné oddelenie celkovej stratégie organizácie. Marketingový úsek bude vyhľadávať kontakty i zo zahraničia, segmentovať trh, pracovať na príprave nových koncepcií. Vo filharmónii v súčasnosti funguje oddelenie propagácie a styku s verejnosťou, ktoré zamestnáva tri osoby. Filharmonický orchester, zbor a komorné súbory majú vlastných manažérov.