Kilometrové kolóny áut sa vytvárali vo všetkých smeroch, pretože za lacným nákupom prichádzali tisícky zákazníkov nielen z Košíc a okolia, ale aj zo vzdialenejších miest - Prešova či Michaloviec. Svetelné semafory nestačili dopravu regulovať, a tak museli na niektorých križovatkách nasadiť dopravných policajtov. Dopravná zápcha predĺžila neprimerane mnohým Košičanom cestu do práce.
Viacerí kupujúci, najmä dôchodcovia a nezamestnaní, prišli pred obchodné centrum aj šesť hodín pred otvorením, aby sa mohli dostať k nákupnému košíku a včas aj k lacnému tovaru. Reklamné letáky totiž avizovali "výpredaj storočia so zľavami až 95 percent".
Pred vchodom do centra sa vytvoril viac ako dvestometrový rad a ku vchodu sa niektorí zákazníci snažili prebiť aj cez nakopené vozíky. Tých našťastie zabezpečili obchodníci dostatok a niektorí ľudia ich tlačili pred sebou aj niekoľko.
Tlakom na vchodové dvere poškodili netrpezliví kupujúci sklo. Nie každý, kto prišiel za lacným nákupom, situáciu psychicky zvládol, veľa zákazníkov rezignovalo a znechutení situáciou a nákupným ošiaľom odchádzali preč.