Už aj slovenské filmy zarábajú na reklame výrobkov

Bratislava 10. februára (TASR) - Už aj slovenské filmy začali zarábať spôsobom, aký je vo svete bežný a zaraďujú do svojho scenára reklamy na isté výrobky.

Výkladnou skriňou dizajnérov módy, kabeliek či topánok sa napríklad stal seriál Sex v meste, Jamesovi Bondovi zase môžu muži závidieť nielen krásne partnerky, ale i značkové autá a nápoje. V novom slovenskom filme režisérky Kataríny Šulajovej O dve slabiky pozadu, ktorý dnes prichádza do kín, si môže pozorný divák všimnúť reklamu na značku auta, nápoja, počítačov, hudobnej televíznej stanice či na mliečny výrobok.

Práve reklama na mliečny výrobok mala tak vo filme premiéru. V jednej scéne si na ňom hlavná hrdinka tak pochutnáva, že upúta pozornosť svojho francúzskeho nápadníka. Musí mu preto vysvetliť pôvod "dobroty". "Ponuku na prezentáciu nášho korbáčika sme dostali priamo od autorov a produkčnej spoločnosti Trigon, náš výrobok sa im hodil do scenára," povedal Martin Šajdík, obchodný riaditeľ mliekarenskej spoločnosti z Bánoviec nad Bebravou. Pre reklamu formou, keď značka aktívne účinkuje vo filmovom príbehu, sa rozhodli, pretože cieľová skupina potenciálnych divákov a konzumentov ich výrobkov je podobná. Od svojej sponzorskej participácie očakávajú posilnenie imidžu značky i zvýšenie jej známosti.

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  2. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  3. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  4. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  5. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom
  6. Top First moment dovolenky na leto 2018
  7. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté
  9. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať
  10. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok
  1. Päť faktorov, prečo môže skolabovať slovenský dôchodkový systém
  2. Ceny elektriny rastú. Firmy ale môžu ušetriť
  3. HB Reavis sťahuje žiadosť na pridelenie osvedčenia o Smart City
  4. Do zóny Nové Nivy v Bratislave pribudne projekt
  5. Ako sa zmenili autá za štvrťstoročie?
  6. Accessible Urban Living
  7. RPSP – A good intention ruined by execution
  8. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám
  10. Riešenia pre hnedú planétu
  1. Top First moment dovolenky na leto 2018 9 568
  2. Reportáž: Jaternice a klobásy pred jedením netreba šúpať 5 809
  3. Hyundai Kona prekvapí výbavou aj dizajnom 3 667
  4. Ako pôjdu vlaky po novom? Mení sa cestovný poriadok 2 649
  5. Projekt Zig Zag dokázal, že Slováci túžia po zaujímavom bývaní 2 249
  6. Toto sú najlepší umelci za uplynulý rok 2 218
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 7,25 % p.a. 1 842
  8. Elektronizácia verejnej správy? V Nemecku je rozhodnuté 1 532
  9. Kam chodí Gordulič na vtipy? Ako sa rodí Grape? Zisti to sám 1 508
  10. Na tohtoročných trhoch pred Auparkom vystúpi aj Katka Koščová 1 335

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Róbert Bezák: Radi počúvame, ako niekto vyrieši naše problémy

Spoločnosti si je schopná zvoliť kohokoľvek.

Neprehliadnite tiež

Detská nemocnica v Bratislave sa zmení na Národný ústav detských chorôb

Drucker chce meniť celkovú filozofiu poskytovania zdravotnej starostlivosti deťom.

Pred Rainerovou chatou vyrastú do Vianoc tri snežné diela

Do Vianoc ich plánuje postaviť chatár Peter Petras.

Silný vietor spôsobil škody aj v lyžiarskom stredisku, je mimo prevádzky

Na Skalnatom plese strhol vietor krytinu z budovy starej lanovky.

Obyvatelia kraja vyprodukovali najviac odpadu na obyvateľa na Slovensku

Obyvatelia Trnavského kraja vyprodukovali v minulom roku najviac odpadu na obyvateľa spomedzi všetkých krajov na Slovensku.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Amerika môže odštartovať novú vojnu

Amerika môže v regióne zničiť mierové snahy.