SME

Voľby by vyhral Smer, do parlamentu by sa dostala aj SNS

BRATISLAVA 17. februára (SITA) - Víťazom parlamentných volieb by sa začiatkom februára stal Smer-sociálna demokracia. Podľa prieskumu Ústavu pre výskum verejnej mienky (ÚVVM) pri Štatistickom úrade SR ...

BRATISLAVA 17. februára (SITA) - Víťazom parlamentných volieb by sa začiatkom februára stal Smer-sociálna demokracia. Podľa prieskumu Ústavu pre výskum verejnej mienky (ÚVVM) pri Štatistickom úrade SR by mu hlas odovzdalo 30,1 percento oslovených respondentov. Do parlamentu by sa na základe tohto prieskumu dostalo ešte ďalších šesť strán. Druhou najsilnejšou stranou by bola ĽS-HZDS s podporou 16,5 percenta oslovených. SDKÚ v prieskume podporilo 10,8 percenta respondentov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V laviciach slovenského parlamentu by podľa prieskumu ÚVVM boli aj zástupcovia KDH a SMK, ktorí získali rovnakú 9,7 percentnú podporu. Zástupcov SNS by v NR SR chcelo 7,6 percenta oslovených. Potrebnú päťpercentnú hranicu by získala aj ANO, ktorú podporilo 5,5 percent občanov. So ziskom 4,2 percenta hlasov by sa do parlamentu už nedostali komunisti. Z oslovených respondentov až 13 percent nevedelo, komu by dalo svoj hlas. Ďalších 19,8 percenta by sa na voľbách začiatkom februára nezúčastnilo.

SkryťVypnúť reklamu

Prieskum sa konal v dňoch 1. až 10. februára na reprezentatívnej vzorke 1 288 oslovených. Tí odpovedali na otázku: "Predstavte si, že by sa voľby do Národnej rady SR konali už teraz. Ktorú stranu, hnutie, koalíciu by ste volili?“.

Podrobnejšie výsledky prinesie agentúra SITA v správe s názvom: PRIESKUM: Voľby by vyhral Smer, do parlamentu by sa dostala aj SNS.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 042
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 644
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 914
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 704
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 291
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 792
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 168
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 157
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Teplejšie zostane najmä na juhovýchode.


TASR

Súťaž sa konala v terchovskom amfiteátri.


TASR

Trasa viedla z Hrebienka na Zamkovského chatu.


TASR
Minister Drucker

Upraviť by sa mali aj podmienky vykonávania diagnostiky v diagnostických centrách.


SITA

Sportnet

AS Trenčín - FC ViOn Zlaté Moravce: ONLINE prenos z odvety zápasu baráže o Niké ligu.

Sledujte s nami ONLINE prenos z odvetného zápasu baráže o Niké ligu: AS Trenčín - FC ViOn Zlaté Moravce.


Lando Norris.

Druhé miesto zajazdil domáci Charles Leclerc.


a 1 ďalší
Dánsky cyklista Kasper Asgreen víťazí v 14. etape Giro d´Italia.

Jazdec tímu Education–EasyPost dosiahol premiérový triumf na Gire.


Stanislav Lobotka oslavuje zisk titulu s Neapolom

Slovák dostal vysokú známku.


SkryťZatvoriť reklamu