SME

Strany si volebné heslá kupujú. Pozrite si, kto za nimi stojí

Čo ľuďom pred voľbami sľubovať a ako sa pritom tváriť radia stranám skúsení experti.

Skúsené strany si volebnú stratégiu robia samy.Skúsené strany si volebnú stratégiu robia samy. (Zdroj: SME - JÁN KROŠLÁK)

BRATISLAVA. Sloboda a solidarita Richarda Sulíka si pred voľbami platí firmu, ktorá stála v Česku aj za úspešnou kampaňou Andreja Babiša či českého prezidentského kandidáta Karla Schwarzenberga.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bugárov Most-Híd

„Slogany pre nás robí firma Komplot Advertising, ktorá zabezpečuje aj organizačnú stránku kampane,“ povedal šéf volebnej kampane strany Most–Híd László Solymos. Kampaň pre stranu robí reklamná agentúra I-step.

Za spoločnosťou Komplot stoja odborníci na online marketing Adam Znášik a Peter Hajdin, ktorí pred dvomi rokmi viedli pred prezidentskými voľbami marketingovú kampaň pre prezidenta Andreja Kisku. Realizovali aj prezidentskú kampaň Martina Bútoru a v úvode sa podieľali aj na prezidentskej kampani Ivety Radičovej.

SkryťVypnúť reklamu

Každá strana podľa Znášika s poradcami spolupracuje iným spôsobom. „Hlavne nové strany si najímajú konzultantov priamo na tvorbu stratégie aj jej realizáciu,“ vysvetlil. Strany so skúsenosťami si podľa neho volebnú stratégiu vypracujú samy a potom ju už len konzultujú s poradcami.

Sulíkova SaS

SaS Richarda Sulíka, ktorá sa pohybuje na hranici zvoliteľnosti do parlamentu, platí za volebnú kampaň eseročke Campaigns.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C44WV na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  2. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  3. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  4. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  5. Plátené tašky a opakované použitie
  6. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor
  7. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny
  8. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  1. Oslava ako v Hollywoode: Kaufland má narodeniny, pozýva aj vás
  2. Slovenské dôchodky nemá kto zachrániť
  3. Otvorili najmodernejšiu kliniku pre neplodné páry na Slovensku
  4. Slováci investujú viac, vo fondoch majú už 14 miliárd eur.
  5. Podpora projektov, ktoré učia ľudí postaviť sa za seba
  6. Sigord – les, kde sa stretáva zodpovedné hospodárenie s turizmom
  7. Kupujete si dovolenku? Nezabudnite na poistenie storna!
  8. Detox pre vaše auto. Prejaví sa v spotrebe aj vo výkone
  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 8 169
  2. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 4 933
  3. Národný futbalový štadión prináša do ekonomiky milióny 4 424
  4. Ženy nepatria za volant? Majiteľ autoškoly má iný názor 4 143
  5. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí 3 723
  6. Plátené tašky a opakované použitie 2 635
  7. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 2 358
  8. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 2 130
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu