Strany si volebné heslá kupujú. Pozrite si, kto za nimi stojí

Čo ľuďom pred voľbami sľubovať a ako sa pritom tváriť radia stranám skúsení experti.

Skúsené strany si volebnú stratégiu robia samy.(Zdroj: SME - JÁN KROŠLÁK)

BRATISLAVA. Sloboda a solidarita Richarda Sulíka si pred voľbami platí firmu, ktorá stála v Česku aj za úspešnou kampaňou Andreja Babiša či českého prezidentského kandidáta Karla Schwarzenberga.

Bugárov Most-Híd

„Slogany pre nás robí firma Komplot Advertising, ktorá zabezpečuje aj organizačnú stránku kampane,“ povedal šéf volebnej kampane strany Most–Híd László Solymos. Kampaň pre stranu robí reklamná agentúra I-step.

Za spoločnosťou Komplot stoja odborníci na online marketing Adam Znášik a Peter Hajdin, ktorí pred dvomi rokmi viedli pred prezidentskými voľbami marketingovú kampaň pre prezidenta Andreja Kisku. Realizovali aj prezidentskú kampaň Martina Bútoru a v úvode sa podieľali aj na prezidentskej kampani Ivety Radičovej.

Každá strana podľa Znášika s poradcami spolupracuje iným spôsobom. „Hlavne nové strany si najímajú konzultantov priamo na tvorbu stratégie aj jej realizáciu,“ vysvetlil. Strany so skúsenosťami si podľa neho volebnú stratégiu vypracujú samy a potom ju už len konzultujú s poradcami.

Sulíkova SaS

SaS Richarda Sulíka, ktorá sa pohybuje na hranici zvoliteľnosti do parlamentu, platí za volebnú kampaň eseročke Campaigns.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  2. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  5. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  6. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  7. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  8. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  9. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  10. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  1. Poslanec M. Borguľa bojuje proti netransparentnému tendru
  2. Grantová výzva na vykonávanie činností informačných centier
  3. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou
  4. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  5. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  6. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  7. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  8. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  9. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  10. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 5 546
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 4 935
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 4 337
  4. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 3 265
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 3 185
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 058
  7. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 448
  8. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 438
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 078
  10. Návod, ako získať maximum pri nákupoch s kreditkou 933