Glváčov projekt propaguje Kollárovo rádio

Kampaň na podporu dobrovoľnej vojenčiny stála 36-tisíc eur. Médiá o ňu nesúťažili.

Projekt dobrovoľnej vojenčiny presadil minister obrany Martin Glváč.(Zdroj: SME - JÁN KROŠLÁK)

BRATISLAVA. V posledných týždňoch pred voľbami vrcholí nielen predvolebná kampaň. Minister obrany Martin Glváč (Smer) naplno rozbehol aj propagáciu dobrovoľnej vojenčiny, ktorú by mali spustiť v tomto roku.

Médium, ktoré bude projekt propagovať, si pritom jeho rezort vybral priamo, teda bez súťaže. Stalo sa ním Fun rádio, ktoré patrí podnikateľovi Borisovi Kollárovi. Ten ide do marcových volieb s vlastnou stranou Sme rodina, ktorej preferencie sa v súčasnosti hýbu podľa prieskumov okolo troch percent. Fun rádiu sa darí získavať viacero štátnych zákaziek.

Za rozhlasovú propagáciu s hlavnou tvárou projektu, moderátorom Marcelom Forgáčom, zaplatilo ministerstvo obrany 36-tisíc eur

Peter Kunder z Aliancie Fair-Play hovorí, že za bežných podmienok by na propagáciu štátnych aktivít v médiách mala prebehnúť riadna súťaž. 

„Fun rádio je dlhodobo medzi dvomi najpočúvanejšími komerčnými stanicami na Slovensku a v jeho prípade predovšetkým vo vekovej kategórii, ktorá je cieľovou skupinou pre dobrovoľnú vojenskú prípravu,“ vysvetlil riaditeľ komunikačného odboru ministerstva Martin Čambalík.

S ponukou podľa neho prišlo samo rádio, pričom ministerstvu sa jeho projekt páčil. „Nevylučujeme, že do budúcnosti využijeme na podporu aj iné mediálne možnosti,“ dodal Čambalík.

Úspešný Kollár

Forgáč, ktorý je tvárou Rannej šou, si v rámci propagácie vyskúšal vojenský výcvik na vlastnej koži a počas minulého týždňa poslucháčov informoval o jeho priebehu. Záverečné finále mohla verejnosť počúvať naživo. Zábavnú súťaž aj s odkazom na web ministerstva obrany propagovali aj na internete s aktívnym linkom na stránku ministerstva. Poukázal na to portál omediach.com.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  2. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  3. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  4. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  5. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis
  6. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní
  8. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou
  9. Desať obľúbených miest v Chorvátsku
  10. Viac času pre rodinu by uvítala viac ako tretina Slovákov
  1. Základné štandardy práce pre realitné kancelárie
  2. Takmer polovicu porúch šikmých striech spôsobujú zlé doplnky
  3. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody
  4. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom
  5. Ukončil si 1.stupeň vysokoškolského štúdia a chceš pokračovať?
  6. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa
  7. Volkswagen Arteon je výkladná skriňa technológií
  8. Cambridge Business School, škola novej doby
  9. Cykloturistický trip študentov SvF STU v Bratislave – Vol. 4
  10. História sťahovania
  1. Poznáte pôvod slovenských slov? Otestujte sa 10 195
  2. Plavba po Karibiku na luxusnej lodi 8 074
  3. Desať obľúbených miest v Chorvátsku 7 959
  4. Domácnosť, ktorá šetrí sama? Aj u nás je to už realitou 7 849
  5. Viete, čo kupujete? Ako rozoznať kvalitný chlieb od nekvalitného 6 770
  6. Lepšie bývať na vidieku, alebo v meste? Hľadali sme výhody 6 034
  7. Študenti majú na získanie 30 € ešte 20 dní 5 254
  8. Hyundai H350 je dokonale spoľahlivým partnerom pre biznis 4 657
  9. Sendvičová drevostavba v kostýme drevenice 2 761
  10. Yeme chce byť výnimočný obchod aj vďaka výnimočným zamestnancom 2 427

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.

DOMOV

Lipšicovi zamietli dohodu o vine a treste

Generálna prokuratúra zamietla obvinenému dohodu o vine a treste.

EKONOMIKA

Evku vybral Lajčák priamo, pred mesiacmi hovoril niečo iné

Minister sa bránil prieskumom, teraz priznáva, že žiadny nebol.

TECH

Odhalili tajomstvo starovekej antikoncepcie. Skutočne fungovala

Rastlinné zložky zabránia počatiu.

Neprehliadnite tiež

Politický geograf Madleňák: Neviem, či v Lučenci poznajú Luntera či Mičeva

Extrémista Marian Kotleba ťaží v banskobystrickej župe aj zo slabej informovanosti tamojších voličov, hovorí pre SME politický geograf TIBOR MADLEŇÁK.

Sudcovia si vyberajú, ako má vyzerať spravodlivosť

O osem voľných miest v Súdnej rade sa uchádza sedemnásť ľudí. Rozhoduje asi 1360 sudcov z celého Slovenska.

Lipšicovi zamietli dohodu o vine a treste

Generálna prokuratúra zamietla obvinenému dohodu o vine a treste.

Nemýľte sa, toto nie je vaše Slovensko, zaznelo Kotlebovi pod oknom

Na to, aby zlo víťazilo, stačí, aby dobrí ľudia nerobili nič, pripomenul prezident Andrej Kiska.