Politikom chýba v kampani nápad, obsah, vtip a myšlienka

Strany dávajú voličom len opatrné sľuby. Časti z nich je ťažké uveriť, iným volič nemusí rozumieť.

ILustračné foto.(Zdroj: SME - Gabriel Kuchta)

BRATISLAVA. Vyhrnuté rukávy Radoslava Procházku a dieťa v štátnej vlajke na bilborde KDH. Inak len páni v oblekoch a kravatách. Okrem nápadu chýba bilbordovej kampani pred marcovými voľbami hlavne obsah, vtip a myšlienka, zhodujú sa experti z oblasti reklamy.

„Strany sa poučili, že nemajú sľubovať konkrétne veci, ako boli napríklad dvojnásobné platy, s ktorými vyšla v roku 1998 SDKÚ. To sa jej potom vracalo ako bumerang,“ upozornil špecialista na marketing Marián Timoracký.

Všetky správy o voľbách, výsledky a volebné mapy VOLBY.SME.SK

Dvojnásobné platy tak v týchto voľbách nahradili vágne, opatrné heslá ako Chránime Slovensko (Smer), Bezpečný domov, spokojné rodiny (KDH) , Charakter rozhoduje (Most-Híd) alebo Hrdo, slušne, odborne (SNS).

Niektoré sú však formulované tak, že im ťažko uveriť alebo že im volič nemusí porozumieť. „Taká je napríklad kampaň Smeru. Jej obsah je málo uveriteľný, keďže sa vezie na populistickej vlne ochrany Slovenska,“ povedal Róbert Slovák, prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska.

Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu Sme.sk
Aj vy môžete byť jeho predplatiteľom

Ročné predplatné
29 €
Objednať
Ušetríte až 17,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Štvrťročné predplatné
9,90 €
Objednať
Ušetríte 1,80 € v porovnaní s mesačným predplatným
Mesačné predplatné
od 0,98 €
Objednať
Cena 0,98€ platí pre nových predplatiteľov prvý mesiac. Ďalšie mesiace sú za štandardnú cenu 3,90€.

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Domov


Inzercia - Tlačové správy


  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  3. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  4. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  5. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  6. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  7. I cez prázdniny testujte elektrobicykle
  8. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM®
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom
  10. Máte už vybranú dovolenku na júl?
  1. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami
  2. Funguje predaj realít aj bez maklérov?
  3. BILLA a ÚNSS skontrolovali zrak 10 380 slovenským deťom
  4. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade
  5. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku
  6. Borguľa žiada vyrúbenie dane pre americkú ambasádu
  7. Stanovisko Klubu pre BA k mimoriadnemu rokovaniu zastupiteľstva
  8. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou
  9. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky
  10. Investícia do dlhopisov s fixným výnosom 6,25 - 7,25 % p.a.
  1. Volkswagen Golf: Odpoveď na takmer všetky otázky 6 945
  2. Vietnam: Krajina, ktorá rozmazná jedlom a uchváti históriou 5 639
  3. Dobrý internet v meste i na vidieku. Dostupný je takmer všade 3 999
  4. Na tieto veci sa oplatí myslieť pred odchodom na dovolenku 3 677
  5. Mexická Oaxaca: Vonia čokoládou a jedinečnými pyramídami 2 197
  6. I cez prázdniny testujte elektrobicykle 2 094
  7. Chcete vedieť všetko o vašej krvi? Čaká vás 6000 typov vyšetrení 1 932
  8. Máte už vybranú dovolenku na júl? 1 593
  9. V meste či mimo mesta, stále s kvalitným internetom 1 142
  10. 5 dôvodov, prečo sa prihlásiť na konferenciu ENERGOFÓRUM® 660