SME

Hrnčiar: Procházka klame a nemá sebareflexiu

Predsedovi Siete sme vyslovili piati zo siedmich poslancov nedôveru, vraví v rozhovore pre SME podpredseda parlamentu ANDREJ HRNČIAR (Sieť).

Andrej Hrnčiar.Andrej Hrnčiar. (Zdroj: SITA)

Čo hovoríte na to, že vás Radoslav Procházka odvolal z postu prvého podpredsedu Siete?

„Mrzí ma, že sa vnútrostranícke veci riešia cez médiá. Nechcel som byť iniciátorom toho, aby sa naše problémy, ktoré sú dlhodobejšie, riešili takýmto spôsobom. Žiaľ, musím reagovať na konanie nášho predsedu. Minulý týždeň mi Radoslav Procházka na rokovaní predsedníctva strany ponúkol, aby som sa vzdal postu podpredsedu národnej rady výmenou za to, že môžem dostať nejakú lukratívnu pozíciu na ministerstve dopravy. Odmietol som to s tým, že nie som obchodník. Dnes (v piatok) zasadal náš poslanecký klub, kde sme celú túto situáciu, ale aj pôsobenie od volieb prebrali. Predsedovi sme vyslovili nedôveru piati poslanci, lebo sme presvedčení, že Sieť nemá pod jeho vedením perspektívu. Že nemá absolútne žiadnu sebareflexiu, nekomunikuje s poslancami, klame. Otvorene sme si to vydiskutovali. Povedali sme mu, že budeme informovať koaličných partnerov, že predseda Siete Radoslav Procházka nemá dôveru piatich poslancov za Sieť.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

To bol teda dôvod vášho separátneho rokovania so Smerom a Mostom?

„My sme nerokovali. Len sme oznámili, že nám záleží na stabilite vládnej koalície. Že sú to naše vnútrostranícke problémy, ktoré si budeme riešiť na našej vnútrostraníckej pôde. Toto bolo len jednoduché stanovisko, ktoré sme im chceli oznámiť, aby v situácii, v ktorej sa nachádzame, keď to koalícia nemá mediálne ľahké, sme ich ušetrili od ďalšieho mediálneho tlaku s tým, že to nebudeme medializovať. Pokladali sme za správne, aby to koaliční partneri vedeli.“

Ktorí dvaja poslanci podporili šéfa Siete?

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C486E na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Radoslav Procházka

Súvisiace témy: Andrej Hrnčiar
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Za 30 rokov videl v autoškole všeličo. Vodiči už nie sú tak zruční
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  4. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby
  5. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo
  6. Za dovolenkové škody vyplatila Allianz o 41 percent viac
  7. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto?
  8. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta
  1. Záhradkári, pracujte len ráno a večer
  2. Trhy, história aj all inclusive. Kam k moru v Tunisku?
  3. OTS: LESY SR sa dištancujú od nepravdivých tvrdení
  4. Influenceri vzali na dovolenku ľudí, ktorých nepoznali
  5. Uprostred leta prichádza princ na bielom koni
  6. Letná revolúcia a špeciál o mužoch a našich svetoch
  7. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu
  8. Stanovisko LESY Slovenskej republiky, š. p.
  1. Maldivy mimo sezóny. Dážď prišiel dvakrát, vila za cenu izby 12 584
  2. Tunisko nie je len o plážach. Takto vyzerá mimo rezortu 8 493
  3. Apartmány pri mori nie sú len pre smerákov. Kde nájdete lacné? 2 866
  4. Na Devín kyvadlovou dopravou zadarmo 2 658
  5. Hodnotenie profesionála: Ako je Turecko pripravené na leto? 2 235
  6. Inšpirujte sa tajomstvom najšťastnejších krajín sveta 2 156
  7. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 1 982
  8. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 1 546
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu