Vašej reklamnej agentúre sa podľa čísel z finstatu darí, ľudia z brandže vás považujú za úspešného. Prečo sa rozhodli odísť z reklamnej brandže a kandidovať za šéfa RTVS?
"Odchod z mnou založenej agentúry som zvažoval dlhšie. Rokovania s väčšinovým akcionárom trvali viac ako dva roky.
Medzitým som pripravoval privátny projekt v oblasti vysielania pre špeciálne cieľové skupiny, prijal som ponuku generálneho manažéra v najlepšom slovenskom filmovom festivale Artfilmfest a keď vznikol prienik medzi mojimi projektmi, prišlo rozhodnutie.
Vyšiel som z televízie, filmu, komunikácie a myslím, že mám čo ponúknuť. Prepojili sa vlastné celoživotné skúsenosti, stáže v zahraničných elektronických médiách, ako aj pocit, že RTVS môže dosiahnuť viac."

Čo hovoríte na názor premiéra, ktorý spochybňuje vyváženosť spravodajstva a kritizuje verejnoprávnosť RTVS? Stotožňujete sa s ním?
"Tak ako všetci koncesionári aj on má právo na názor."
Ako by ste si predstavovali spravodajstvo RTVS, menili by ste na ňom niečo?