SME

Kočner v línii s Kaliňákom. Tvorcovia seriálu Za sklom pritvrdili

Televízia Joj v stredu uviedla prvý diel novej série výpravného detektívneho seriálu Za sklom. Stavila v ňom na aktuálne kauzy.

Hlavnými hrdinami seriálu TV Joj Za sklom sú bývalí partneri z polície Noro (Ján Koleník) a Max (Tomáš Maštalír).Hlavnými hrdinami seriálu TV Joj Za sklom sú bývalí partneri z polície Noro (Ján Koleník) a Max (Tomáš Maštalír). (Zdroj: ARCHÍV TV JOJ)

BRATISLAVA. Odkazy na aféry ministra vnútra Roberta Kaliňáka (Smer) či vyšetrovanie Mečiarovej privatizácie. Scény prvého dielu druhej série úspešného krimi seriálu Za sklom pripomínajú aj nepostihnuteľného podnikateľa z mafiánskych zoznamov Mariána Kočnera.

Pre zorientovaného diváka sú indície, ktoré novej sérii pridávajú na atraktivite, pomerne jasné. Otázne je, či nejde o klasický scenár, keď si tvorcovia na prvom dieli dajú mimoriadne záležať, aby prilákali divákov. V ďalších častiach potom postupne prichádza utrpenie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Na začiatok sa treba vrátiť k poslednému dielu jednotky, ktorú televízia Joj vysielala vlani. Odohrávala sa v Bratislave. Dvojici charizmatických policajtov Maxovi (Tomáš Maštalír) a Norovi (Ján Koleník) sa podarí rozbiť silnú mafiánsku skupinu. Na jej čele stojí ctihodný podnikateľ Slančík (Jiří Bartoška), typický predstaviteľ takzvaných bielych golierov.

Návrat k prvej sérii - Kaliňák

Zrazu však na tlačovej besede vystúpi minister vnútra, ktorý verejnosti oznamuje, že policajti pochybili a zatknutie Slančíka bolo nedorozumenie.

"My nemôžeme väzniť nevinného dôchodcu len preto, že sa niekto z neho rozhodne urobiť hlavu zločineckej skupiny. To je absurdné," hovorí minister v podaní moderátora Joj Pavla Michalku.

Citát sa nápadne podobá na argumentáciu bývalého šéfa prokuratúry Dobroslava Trnku, keď v roku 2004 osobne prepúšťal z vyšetrovacej väzby podnikateľa Jozefa Majského.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C556N na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Marian Kočner

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 499
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 182
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 700
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 808
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 993
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 597
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 778
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 496
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu