Autor: Zuzana Kollárová / Trend
Za úspechom našich dvoch známych športovcov – Petra Sagana a Petry Vlhovej je najmä talent a drina. Ale nielen to.
Bez dobrých reklamných partnerov a sponzorov, ktorí im pomáhajú financovať športovú prípravu a štarty na svetových pretekoch, by sa nemohli dostať tak ďaleko. Spojenie športovcov s firmami je však prospešné aj pre značky.
Čo im prináša?

Rýchly k rýchlemu
Telekomunikačný operátor Slovak Telekom (ST) oslovil Petra Sagana pred tromi rokmi, keď zavádzal internetovú mobilnú sieť 4G a robil tender na nový kreatívny koncept. V rámci neho prišla agentúra s nápadom využiť svetového slovenského cyklistu.
„Skratka 4G vtedy stelesňovala najrýchlejšiu sieť a on bol zase najrýchlejší cyklista na svete. Tak sme túto paralelu šikovne využili,“ opisuje začiatky partnerstva s majstrom sveta šéf marketingovej komunikácie ST Jan Stanko.
Na začiatku bola spolupráca primárne o vysokorýchlostnej 4G sieti. V rámci kreativity vznikla aj značka S4gan.