SME

Podcast Dobré ráno je dostupný už aj na Spotify

Najväčšia hudobná internetová služba ponúka okrem hudby aj možnosť počúvania podcastov.

(Zdroj: Flickr - Jon Åslund)

Spotify je známa ako internetová služba určená na počúvanie hudby. Celosvetovo ju využíva viac ako 140 miliónov ľudí.

Posledné roky však chce Spotify čosi viac: chce sa stať univerzálnou audioplatformou a poskytovať nielen muziku, ale všetko, čo nejako súvisí so zvukom. S nárastom obľúbenosti podcastov vidí potenciál práve v tomto formáte.

Prvý slovenský podcast na Spotify

Spotify button. (zdroj: Spotify)

Koncom októbra spustil Denník SME prvý slovenský denný spravodajský podcast Dobré ráno. Teraz práve Dobré ráno zaradilo Spotify medzi svoje podcasty.

SkryťVypnúť reklamu

Od utorka trinásteho februára je tak Dobré ráno ako vôbec prvý slovenský podcast dostupný aj na platforme Spotify. Nové epizódy tam budú pribúdať denne.

V januári dosiahlo Dobré ráno rekordnú počúvanosť a priemerne si jeden diel poslucháči vypočujú viac ako štyritisíckrát.

Od vzniku si podcast vypočuli ľudia viac ako 350-tiscíkrát a približne pätina poslucháčov počúva Dobré ráno mimo Slovenska.

Odoberajte podcast: Apple podcasty (iTunes) | Spotify | RSS

Podcasty počúvajú ľudia najmä cez týždeň

Podľa januárových dát sa platforma pôvodom zo Švédska stala druhým najväčším poskytovateľom podcastov na celom svete.

Prvenstvo si pred Spotify dlhodobo drží Apple, podcasty vo vybraných krajinách testuje už aj Google Play Music.

Minulý rok Spotify zverejnilo štatistiku počúvaní podcastov na svojej platforme. Na blogu píšu, že ľudia počúvajú podcasty najmä v pracovné dni.

Fotka - Beata Balogová
Beata
Balogová
Šéfredaktorka
Podpis - Beata Balogová
Tento článok sme nezamkli, ale potrebujeme vašu podporu. Niektoré články nechávame odomknuté, aby mali úplne všetci prístup k dôležitým informáciám. Prinášať ich môžeme aj vďaka našim predplatiteľom.
Vyskúšať predplatné
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. V podzemí sa skrýva poklad nezmenený už 182 rokov
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  4. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna
  5. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky
  6. Konferencia eFleet Day 2025 hlási posledné voľné miesta
  7. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje
  8. Realitný fond IAD IRF dosiahol historicky najvyššie zhodnotenie
  1. Šaca - centrum robotickej chirurgie na východe Slovenska
  2. Kondičný tréner: Motivácia na zmenu nestačí
  3. Najlepšia dovolenka s deťmi pri mori: Kam letieť z Košíc?
  4. Na koho myslíš, keď si pripínaš narcis?
  5. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu
  6. Na Marka oharka do jarka
  7. Najlepšie okamihy svojho života zachytené s HONOR 400 Lite
  8. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok
  1. Firmu rozbiehal po maturite. Dnes má obrat vyše pol milióna 19 096
  2. Dobrý nápad na podnikanie nestačí. Firmy prezradili, čo funguje 9 782
  3. Inštruktorky sebaobrany: Najväčšia hrozba nie je cudzí muž v tme 9 029
  4. Čo robí Portugalsko jedinečným? Jedenásť typických vecí a zvykov 8 372
  5. Tieto chyby pri investovaní vám bránia zhodnotiť majetok 3 930
  6. Takto bude vyzerať nové námestie na začiatku Dúbravky 3 204
  7. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 2 862
  8. Domácnosti pozor, od júla sa mení výpočet poplatkov za elektrinu 2 499
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Tréner Mikel Arteta po víťazstve Arsenalu.

Mužstvo PSG pod vedením Luisa Enriqueho našlo svoju tvár a patrí omladený tím medzi ašpirantov na celkový triumf v LM.


TASR
Podcast Bavme sa o lige.

Debata o všetkom podstatnom, čo sa udialo v Niké lige.


Brankár Samuel Hlavaj v drese Iowa Wild.

Ako vyzeral týždeň slovenských hokejových talentov v zámorí.


Marián Michalovský
Thibaut Courtois.

Dvadsaťdeväťročný gólman sa pravdepodobne vráti do zostavy po trojzápasovej absencii.


SkryťZatvoriť reklamu