SME

Prezidentský prieskum: Najsilnejší zatiaľ Mistrík, šance by mal aj Danko či Pellegrini

Vysoko je Chmelár i Harabin.

Prieskum AKO favorizuje prezidentského kandidáta Roberta Mistríka.Prieskum AKO favorizuje prezidentského kandidáta Roberta Mistríka. (Zdroj: FOTO SME- JOZEF JAKUBČO )
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Hoci širšej verejnosti bol pred ohlásením prezidentskej kandidatúry neznámy, dnes má po Slovensku najviac bilbordov a zatiaľ najväčšie šance stať sa novým prezidentom.

Ak by sa prezidentské voľby konali na prelome augusta a septembra, vedec Robert Mistrík by získal 12,1 percenta a skončil by spomedzi kandidátov prvý. Ukázal to prieskum agentúry AKO, ktorého výsledky exkluzívne poskytol denníku SME.

Medzi ním a ďalšími kandidátmi sú však veľmi tesné rozostupy.

Mistríka podporujú v kandidatúre strany SaS a Spolu Miroslava Beblavého. Jeho najvyššie preferencie v prieskume vysvetľuje šéf agentúry AKO Václav Hřích práve masívnou bilbordovou kampaňou.

SkryťVypnúť reklamu

"Začal relatívne ako prvý väčšiu kampaň. Podarilo sa mu čiastočne dať o sebe vedieť, že je tu a že kandiduje," vysvetľuje. Jeho výsledok však za úspech nepovažuje a stále sa podľa neho nedá považovať za favorita vzhľadom na malé rozdiely medzi kandidátmi.

"Ale v porovnaní s inými kandidátmi, napríklad Bugárom či Harabinom, Mistríka pozná len časť ľudí. Má potenciál ešte rásť, ak sa mu podarí zvýšiť poznateľnosť," hovorí.

Favoritov je veľa

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C5HAX na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy
  2. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  3. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  4. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  5. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  7. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  8. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží
  1. Letný literárny výber vložený v denníkoch SME a Korzár
  2. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete?
  3. Sviatočný Devín otvárame pre všetkých
  4. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko
  5. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože
  6. Lesopark Hlboké slávnostne otvára svoje brány
  7. Veda je pre Jaroslava Ferenca spôsob, ako zužitkovať kreativitu
  8. McDonald’s otvoril svoju prvú reštauráciu v Spišskej Novej Vsi
  1. Čo môže spôsobiť minúta navyše pri pražení kávy? 8 004
  2. Hotely Falkensteiner: Letný raj na chorvátskom pobreží 6 482
  3. Ako často treba čistiť fasádu? Niektoré si vystačia samy 5 905
  4. Črevné problémy, pohlavné choroby či poškodenie kože 5 772
  5. Last minute zájazdov je každé leto menej. Kde ich ešte nájdete? 4 871
  6. Nízke úspory a dôchodky? Tieto 3 faktory ovplyvnia Slovensko 3 583
  7. Nový symbol Bratislavy je hotový. Pozreli sme sa, ako vyzerá 3 007
  8. Kde najradšej nakupujeme potraviny? Toto je srdcovka Slovákov 2 600
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu