SME
Streda, 27. september, 2023 | Meniny má Cyprián

Šefčovič a Krajniak šetrili na grafikoch, Harabin zaujal. Ako vidia bilbordy odborníci

Bugárov bilbord označujú za mierny úlet.

(Zdroj: FOTO SME- JOZEF JAKUBČO )

BRATISLAVA. Ak by mal prezidentský kandidát Štefan Harabin popri volebnom autobuse aj bilbordy s rovnakým vizuálom, voličov by výberom farby upútali najviac.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mierny úlet si podľa odborníkov na reklamu dovolil aj predseda Mosta-Hídu Béla Bugár, no väčšina prezidentských kandidátov pri volebných bilbordoch neprekvapila.

„Na volebnom autobuse má Harabin fialový bilbord a ak by ich mal aj v uliciach, určite by vyčnievali spomedzi ostatných,“ hovorí Václav Hřích z prieskumnej agentúry AKO.

Veľmi konzervatívne podľa neho poňal bilbordy eurokomisár Maroš Šefčovič, ktorý prezidentskú kandidatúru ohlásil posledný a na kampaň mu zostali len necelé dva mesiace. Na bilborde má slogan Vždy pre Slovensko.

SkryťVypnúť reklamu

Podobný trojslovný slogan Pripravený pre Slovensko mal pred piatimi rokmi v prezidentských voľbách aj predseda Smeru Robert Fico.

Prečítajte si tiež: Šefčovič má s Ficom dobré vzťahy, no slepo ho nenasleduje Čítajte 

Hoci Šefčovič kandiduje po ponuke strany Smer, ktorá mu časť kampane aj financuje, stranícke logo na jeho bilborde chýba.

„Jeho slogan je na tému jeho pôsobenia v Európskej únii a naznačuje, že vždy za Slovensko bojoval,“ hovorí Simona Bubánová, riaditeľka reklamnej agentúry Creative Department.

Vizuál je podľa nej veľmi jednoduchý a evokuje akoby šetril na grafikoch. ,,Tiež možno podcenil fakt, že dnes si ľudia čoraz viac vytvárajú vzťah k hodnotám cez obrázky,“ dodáva Bubánová.

Fialový Harabin

Z kandidátov, ktorí v prieskumoch dosahujú okolo desať percent, jedine Harabin nemá bilbordy.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Až dve tretiny Slovenska majú mäkkú vodu. Čo na to naše cievy?
  2. Potrebujeme sa zbaviť nálepky montážnej dielne
  3. Volia podľa TikToku, Youtube a Instagramu. Ovplyvnia mladí voľby?
  4. Prišli na to, že odpad je cenný
  5. Na nechránenom školskom dvore namerali v lete až 60 stupňov
  6. Všetkým lepí pred voľbami
  7. Najlepšie poviedky domácich autorov
  8. Tenisová zábava pre celú rodinu na Peugeot Tennis Day
  1. Zvonenie v ušiach?!
  2. Významné holandské firmy pôsobiace na Slovensku spojili sily
  3. Toto je dokonalosť! Objavte výhody tepelných čerpadiel
  4. Všetkým lepí pred voľbami
  5. Kandidát OĽANO Martin Seman: Nikto nemôže ostať na okraji
  6. Hennessy oslavuje 50 rokov Hip Hopu
  7. Staršie IQOS zariadenia môžu spotrebitelia vrátiť do predajne
  8. Problémy s trávením a histamínová intolerancia, aká je liečba?
  1. Prešov si dlho pýtal obchvat, stáva sa slovenským skokanom 16 228
  2. Všetkým lepí pred voľbami 9 647
  3. Hladinka smeruje do Košíc! 7 704
  4. Až dve tretiny Slovenska majú mäkkú vodu. Čo na to naše cievy? 6 655
  5. Ochutnajte zo Španielska viac. Spojte návštevu Madridu s Toledom 5 124
  6. Voľba srdcom je nespoľahlivá. Toto je najlepšia pomôcka 4 252
  7. Kaufland postavený z dreva? Áno, Bratislava má európsky unikát 3 808
  8. Ak podceníte pri stavbe toto, pripravte sa na vyššie účty 2 842
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu