SME

Prezidentský prieskum: Šefčovič, Mistrík a Čaputová sa vyrovnali

Súboj je tesný, zrejme aj v druhom kole.

Ilustračné fotoIlustračné foto (Zdroj: SME/MM )
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Ak by sa prezidentské voľby konali v polovici februára, najviac hlasov v prvom kole by dostal Maroš Šefčovič.

So stratou 1,5 percenta by za ním skončil Robert Mistrík, tretiu Zuzanu Čaputovú delí od výsledku Mistríka necelé percento.

Vyplýva to z prieskumu volebných preferencií, ktorý u agentúry AKO nechala zrealizovať prezidentská kandidátka Zuzana Čaputová.

Ak sa vám graf nezobrazuje, kliknite sem.

V prieskume konanom v dňoch 12. až 15. februára odpovedalo 800 respondentov na otázku: Ak by sa prezidentské voľby konali tento víkend, komu z uvedených kandidátov alebo kandidátok by ste dali svoj hlas?

SkryťVypnúť reklamu

Najpreferovanejší kandidát medzi respondentmi Maroš Šefčovič by získal 19,7 percenta hlasov, Robert Mistrík 18,2 a Zuzana Čaputová 17,4 percenta hlasov.

S výraznejším odstupom nasleduje na štvrtom mieste Štefan Harabin, ktorého by volilo 12,1 percenta respondentov.

Menej ako desať percent získali Marian Kotleba (8,2), Béla Bugár (6,5), Milan Krajniak (5,6), Eduard Chmelár (3,5), František Mikloško (2,9) a Martin Daňo (2,3 percenta hlasov). Zvyšní kandidáti by získali menej ako 1,5 percenta hlasov.

Respondenti mali tiež odpovedať na otázku, koho by volili pri simulovanej situácii druhého kola, ak by sa vyzývateľom Šefčoviča stal Mistrík i Čaputová. Obaja by mali v dueli navrch (Šefčovič - Mistrík 44,7:55,3, resp. Šefčovič - Čaputová 45,1:54,9).

SkryťVypnúť reklamu

"Výsledky prieskumu považujem za potvrdenie správnosti môjho rozhodnutia ďalej pokračovať v kampani," uviedla objednávateľka prieskumu.

Ak sa vám graf nezobrazuje, kliknite sem.

Voľby prezidenta Slovenskej republiky sa budú konať 16. marca 2019. Druhé kolo 30. marca 2019. (zdroj: SME - Miro Mezei)

Maroš Šefčovič

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  2. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  3. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí
  4. Plaťte, šetrite, investujte moderne – prehľadne a na pár ťuknutí
  5. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd
  6. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným
  7. IAD Investičný Realitný Fond: Kooperativa mieri do Twin City C
  8. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke
  1. Sovy chránia lesy: LESY SR hlásia úspech s vtáčími búdkami
  2. Iónske alebo Dodekanské ostrovy? Grécke leto má stovky tvárí
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy
  4. Šaca v Lige majstrov futbalovej medicíny
  5. Nové PLANEO už aj v Prešove! Zľava 10 % na všetko a mega tombola
  6. Nová predajňa PLANEO v Spišskej Novej Vsi
  7. Nové Planeo v Košiciach
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna
  1. Kozmetika ju najprv zachránila, dnes ňou pomáha iným 9 497
  2. Hyundai má neodolateľné zľavy. Ušetríte tisícky eur 7 286
  3. Prenájmom bytu môžete zlepšiť životy 5 722
  4. Vírus HPV môže mať až 80% sexuálne aktívnych ľudí 5 235
  5. V predaji 3-izbových bytov vedie projekt v Dúbravke 3 896
  6. Dá sa na Slovensku zbohatnúť poctivo? 3 645
  7. Bezlepkové delikatesy od šéfkuchára svetových hviezd 3 340
  8. TV Markíza spustí spravodajský projekt TN live už 9. júna 3 136
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Kapitán Interu Miami Lionel Messi v zápase proti Columbusu.

Lionel Messi bol pri všetkých piatich góloch Miami.


TASR
Tréner PSG Luis Enrique sa dotýka trofeje po triumfe vo finále Ligy majstrov.

Kedysi ho vyradil Slovan Bratislava.


Gamrot a Klein pri vyhlásení výsledku.

Rozhodcovia to na body videli jednoznačne.


Achraf Hakimi oslavuje gól vo finále Ligy majstrov.

Paríž St. Germain a Inter Miláno hrali finále Ligy majstrov 2024/2025. Pozrite si všetky góly a zaujímavé momenty.


SkryťZatvoriť reklamu