SME

Gajdoš chce kampaňou zvýšiť popularitu práce profesionálneho vojaka

Tvárami kampane budú samotní vojaci, ale aj deti.

Minister obrany Peter Gajdoš.Minister obrany Peter Gajdoš. (Zdroj: SITA)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Ministerstvo obrany (MO) SR spúšťa marketingovo-komunikačnú kampaň na podporu regrutácie.

Jej cieľom je zvýšiť záujem o prácu profesionálneho vojaka.

Tvárami kampane budú vojaci aj deti

Informoval o tom šéf rezortu Peter Gajdoš (SNS) na pondelkovej tlačovej konferencii.

"Hlavným cieľom tejto kampane je eliminovať pokles záujmu o povolanie profesionálneho vojaka a rovnako tak aj zastaviť alebo pozastaviť odchodovosť skúsených profesionálnych vojakov, do ktorých výcviku a vzdelávania sme investovali nemalé finančné prostriedky a ich vedomosti sú nenahraditeľným prínosom na zvýšenie kvality Ozbrojených síl (OS) SR," povedal Gajdoš.

SkryťVypnúť reklamu

Heslom kampane je "Hrdinov nerobia reči, ale skutky... Pridajte sa k nám".

Minister je presvedčený o tom, že každý profesionálny vojak či vojačka je hrdinom, pretože sú garantmi bezpečnosti Slovenska.

Rovnako aj o tom, že práve OS SR sú inštitúciou, ktorá umožní mladým ľuďom stať sa hrdinom. Podtext kampane "Máš rád Slovensko? Dokáž to!" podľa neho reaguje na vlastenectvo.

Tvárami kampane budú samotní vojaci, ale aj deti. Gajdoš si myslí, že práve pre deti sú vojaci a hrdinovia často veľkou inšpiráciou.

Doplnil, že ide aj o prepojenie so sloganom OS SR - mladé a moderné. Rezort chce v rámci kampane spolupracovať so strednými školami a úradmi práce.

Budú cieliť na športovcov

Prostredníctvom regrutačných centier chce osloviť fitnes centrá a plavárne, kde chce letáky umiestniť.

SkryťVypnúť reklamu

"Práve ľudia so vzťahom k športu sú našou cieľovou skupinou," ozrejmil minister.

V tejto súvislosti doplnil, že ministerstvo pracuje aj na obnove svojej internetovej stránky.

Argumentuje tým, že jej grafika už niekoľko rokov nebola obnovená a treba ísť s dobou. Kampaň chce viesť aj na sociálnych sieťach.

Počas podujatí rezortu a regrutačných skupín plánuje rezort púšťať prezentačné videá.

Prostredníctvom nich chce verejnosti predstaviť aj niektoré menej známe pozície v armáde, ktoré podľa šéfa rezortu dokážu zaujať.

Medzi nimi spomenul napríklad potápačov, psovodov či sokoliarov v rámci štruktúry biologickej ochrany vojenských letísk.

Ako ozrejmila hovorkyňa rezortu Danka Capáková, videá sú výsledkom práce interného zamestnanca komunikačného odboru rezortu.

SkryťVypnúť reklamu

Minister doplnil, že aj takto chceli ušetriť financie.

Zdôraznil, že v tomto prípade ide o záležitosť rezortu obrany, a to aj vzhľadom na kritiku nenaplnenosti pozícií OS SR.

Chýbajúci vojaci sú podľa jeho slov najžiadanejší v oblastiach ako inžinierska a letecká služba, vojenské zdravotníctvo a komunikačné a informačné systémy.

Minister zopakoval, že rezort pripravuje zmeny na zlepšenie podmienok práce vojakov.

Spomenul napríklad zvyšovanie ich platov. Zdôraznil, že v zmysle platných požiadaviek musia najskôr vytvoriť organizačnú štruktúru, potom zabezpečiť techniku a následne prijímať profesionálnych vojakov.

Informoval tiež o tom, že od pondelka až do 10. júna prijíma rezort prihlášky záujemcov o dobrovoľnú vojenskú službu.

Minister Peter Gajdoš

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 649
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 419
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 730
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 291
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 421
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 714
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 939
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 265
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Smutní hokejisti Česka po prehre s Kanadou vo štvrťfinále MS hráčov do 18 rokov 2025.

Švédi nedali v severskom derby žiadnu šancu Fínom.


Cristiano Ronaldo a Lionel Messi.

Interu Miami nestačil na postup gól Jordiho Albu.


TASR
Basketbalisti Los Angeles Lakers - Luka Dončič (vľavo) a LeBron James.

Los Angeles Lakers nestačili v piatich zápasoch na Minnesotu.


TASR
Luka Radivojevič a Tomáš Chrenko v zápase Slovensko - Fínsko na MS v hokeji do 18 rokov 2025.

Pozrite si kanadské bodovanie na MS v hokeji U18 2025. Koľko bodov nazbierali Slováci a aké je poradie v TOP 10?


SkryťZatvoriť reklamu