SME

Gajdoš chce kampaňou zvýšiť popularitu práce profesionálneho vojaka

Tvárami kampane budú samotní vojaci, ale aj deti.

Minister obrany Peter Gajdoš.Minister obrany Peter Gajdoš. (Zdroj: SITA)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Ministerstvo obrany (MO) SR spúšťa marketingovo-komunikačnú kampaň na podporu regrutácie.

Jej cieľom je zvýšiť záujem o prácu profesionálneho vojaka.

Tvárami kampane budú vojaci aj deti

Informoval o tom šéf rezortu Peter Gajdoš (SNS) na pondelkovej tlačovej konferencii.

"Hlavným cieľom tejto kampane je eliminovať pokles záujmu o povolanie profesionálneho vojaka a rovnako tak aj zastaviť alebo pozastaviť odchodovosť skúsených profesionálnych vojakov, do ktorých výcviku a vzdelávania sme investovali nemalé finančné prostriedky a ich vedomosti sú nenahraditeľným prínosom na zvýšenie kvality Ozbrojených síl (OS) SR," povedal Gajdoš.

SkryťVypnúť reklamu

Heslom kampane je "Hrdinov nerobia reči, ale skutky... Pridajte sa k nám".

Minister je presvedčený o tom, že každý profesionálny vojak či vojačka je hrdinom, pretože sú garantmi bezpečnosti Slovenska.

Rovnako aj o tom, že práve OS SR sú inštitúciou, ktorá umožní mladým ľuďom stať sa hrdinom. Podtext kampane "Máš rád Slovensko? Dokáž to!" podľa neho reaguje na vlastenectvo.

Tvárami kampane budú samotní vojaci, ale aj deti. Gajdoš si myslí, že práve pre deti sú vojaci a hrdinovia často veľkou inšpiráciou.

Doplnil, že ide aj o prepojenie so sloganom OS SR - mladé a moderné. Rezort chce v rámci kampane spolupracovať so strednými školami a úradmi práce.

Budú cieliť na športovcov

Prostredníctvom regrutačných centier chce osloviť fitnes centrá a plavárne, kde chce letáky umiestniť.

SkryťVypnúť reklamu

"Práve ľudia so vzťahom k športu sú našou cieľovou skupinou," ozrejmil minister.

V tejto súvislosti doplnil, že ministerstvo pracuje aj na obnove svojej internetovej stránky.

Argumentuje tým, že jej grafika už niekoľko rokov nebola obnovená a treba ísť s dobou. Kampaň chce viesť aj na sociálnych sieťach.

Počas podujatí rezortu a regrutačných skupín plánuje rezort púšťať prezentačné videá.

Prostredníctvom nich chce verejnosti predstaviť aj niektoré menej známe pozície v armáde, ktoré podľa šéfa rezortu dokážu zaujať.

Medzi nimi spomenul napríklad potápačov, psovodov či sokoliarov v rámci štruktúry biologickej ochrany vojenských letísk.

Ako ozrejmila hovorkyňa rezortu Danka Capáková, videá sú výsledkom práce interného zamestnanca komunikačného odboru rezortu.

SkryťVypnúť reklamu

Minister doplnil, že aj takto chceli ušetriť financie.

Zdôraznil, že v tomto prípade ide o záležitosť rezortu obrany, a to aj vzhľadom na kritiku nenaplnenosti pozícií OS SR.

Chýbajúci vojaci sú podľa jeho slov najžiadanejší v oblastiach ako inžinierska a letecká služba, vojenské zdravotníctvo a komunikačné a informačné systémy.

Minister zopakoval, že rezort pripravuje zmeny na zlepšenie podmienok práce vojakov.

Spomenul napríklad zvyšovanie ich platov. Zdôraznil, že v zmysle platných požiadaviek musia najskôr vytvoriť organizačnú štruktúru, potom zabezpečiť techniku a následne prijímať profesionálnych vojakov.

Informoval tiež o tom, že od pondelka až do 10. júna prijíma rezort prihlášky záujemcov o dobrovoľnú vojenskú službu.

Minister Peter Gajdoš

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 017
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 623
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 861
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 671
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 290
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 850
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 288
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 141
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Minister Drucker

Upraviť by sa mali aj podmienky vykonávania diagnostiky v diagnostických centrách.


SITA
Ilustračné foto

Bezpečnostnú situáciu ovplyvňovali útoky, vojna na Ukrajine aj migrácia.


TASR
Ilustračné foto

Celková hodnota je viac ako 2,2 milióna eur.


TASR
Centrum Košíc.

Spracovaná má byť do trinástich mesiacov.


TASR 3

Sportnet

ONLINE: Kvalifikácia na Veľkú cenu Monaka 2025

Sledujte s nami ONLINE prenos z kvalifikácie na Veľkú cenu Monaka 2025 v rámci seriálu formula 1 (F1).


Stanislav Lobotka oslavuje zisk titulu s Neapolom

Slovák dostal vysokú známku.


Jacob Markstrom v zápase Švédsko - USA na MS v hokeji 2025

Švédsko v semifinále MS v hokeji 2025 čelí USA. Pozrite si všetky góly a zaujímavé momenty.


Charles Leclerc

Domáci jazdec sa ako jediný dostal pod hranicu jednej minúty a jedenástich sekúnd.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu