SME

Aktívna, otvorená a úprimná kampaň. Ako chcú vládne strany osloviť eurovoličov

Voľby do Európskeho parlamentu sa budú na Slovensku konať v sobotu 25. mája.

Ilustračné fotoIlustračné foto (Zdroj: TASR/AP)

BRATISLAVA. Vládna Slovenská národná strana (SNS) pripravuje pre Európske voľby 2019 aktívnu politickú kampaň s cieľom zvýšiť záujem verejnosti o účasť na uvedených voľbách.

Strana Most-Híd pôjde cestou úprimnej a otvorenej kampane, ktorá bude na tradičný spôsob. Takto chcú vládne strany zvýšiť účasť voličov vo voľbách do Európskeho parlamentu, ktoré sa na Slovensku uskutočnia 25. mája.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SNS na to ide tradične

Prečítajte si tiež: Kontaktná kampaň aj vysvetľovanie. Opozícia predstavila taktiku, ako prilákať voličov k eurovoľbám Čítajte 

Ako pre agentúru SITA priblížil prvý podpredseda SNS Jaroslav Paška, popri tradičných metódach komunikácie s voličmi, stretnutiach s občanmi v regiónoch, účasťou na predvolebných diskusiách v médiách, SNS využije aj propagačné a reklamné nosiče v mestách, obciach, printových aj elektronických médiách.

SkryťVypnúť reklamu

„Pokúsime sa o zásadných témach európskej budúcnosti intenzívnejšie komunikovať aj prostredníctvom sociálnych sietí a informačných tlačovín,“ uviedol Paška s tým, že kampaň bude orientovaná najmä na zvýraznenie základných tém, ktoré považuje SNS za nutné v nadchádzajúcom období práce európskych inštitúcií otvárať a riešiť.

Zároveň chcú voličov získať aj na osobné príbehy jednotlivých kandidátov na europoslancov. Národniari považujú za dôležité viesť kampaň orientovanú na vecnú a korektnú diskusiu o budúcom smerovaní Európy. „Pretože je naším spoločným záujmom, aby pomerne vážne rozpory v predstavách o ďalšom fungovaní európskych inštitúcií boli čo najskôr uzavreté čo najširšou politickou zhodou,“ podotkol Paška.

Most-Híd chce staviť aj na stretnutia s voličmi

Strana Bélu Bugára Most-híd použije bilbordy, letáky, online-komunikáciu a reklamu a aj osobné stretnutia s voličmi.

SkryťVypnúť reklamu

„Na nich budeme zdôrazňovať nám blízke témy, a to životné prostredie, menšinové otázky a bezpečnosť. Budeme sa snažiť hovoriť o tom, že medzi Bruselom a členskými štátmi nie je antagonistický, ale partnerský vzťah, že politiku EÚ tvoríme spoločne, že sa nám darí aj vďaka členstvu, že celoeurópske problémy je možné riešiť spoločne,“ priblížila hovorkyňa strany Klára Debnár s tým, že vyššia účasť voličov je dôležitá.

„Rovnako dôležité je aj to, aby tí, ktorí 25. mája pristúpia k urnám, volili zodpovedne zmýšľajúce strany,“ dodala.

Voľby do Európskeho parlamentu sa budú na Slovensku konať v sobotu 25. mája. Politické strany mohli podávať kandidačné listiny s návrhmi kandidátov na poslancov europarlamentu do 24. februára. Podľa Štátnej komisie pre voľby a kontrolu financovania politických strán splnilo podmienky 31 politických strán.

Strana SNS

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 983
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 598
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 811
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 624
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 286
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 943
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 432
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 124
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu