SME

Nudná kampaň, Kollár ako extrémista. Čo ukázal prieskum pre SME

Kollárovi spojenectvo s Le Penovou skôr uškodilo.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: ARCHÍV SME - VLADIMÍR ŠIMÍČEK)

BRATISLAVA. Hoci kampaň do eurovolieb stála dvakrát viac ako pred piatimi rokmi, bola nudná a politickým stranám sa nepodarilo medzi verejnosť dostať dôležité európske témy.

Kampaň do májových eurovolieb bola navyše skôr záležitosťou jednotlivých kandidátov a politické strany, ktoré ich nominovali, zostávali bokom a nevyjadrovali im dostatočnú podporu.

Viaceré strany navyše nominovali neznáme tváre, čo znižovalo záujem o májové eurovoľby.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zhodli sa na tom účastníci skupinových diskusií, ktoré robila Katedra politológie na Filozofickej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave pre denník SME.

SkryťVypnúť reklamu

„Bolo tam veľa mladých, neznámych kandidátov, ktorí mi nič nehovoria. Nikde som ich nevidela, nepočula o nich a zrazu chcú ísť do Únie,“ hovorí 55-ročná Lýdia z Prešova, ktorá sa na prieskume zúčastnila.

V kvalitatívnom povolebnom prieskume účastníci kritizovali politické strany za to, že zostali len v úlohe nevyhnutného prostredníka, bez ktorého nie je možné kandidovať do Bruselu.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C5YS4 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  2. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  3. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  4. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  5. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  6. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  7. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde
  8. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva?
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  2. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  3. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. EQUILIBRIO v Nivy Tower: S výhľadom a víziou
  6. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  7. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  1. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 13 112
  2. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 9 351
  3. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 6 240
  4. Pili sme pivo, ktoré sa nedá ochutnať nikde inde na svete 3 150
  5. Pozitívne myslenie nie je všetko. Skutočnú silu nájdete inde 3 053
  6. Lávové polia i skvostné pláže. Lanzarote je dôkazom sily prírody 2 970
  7. Aká bytová architektúra dnes developerom predáva? 2 443
  8. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 284
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu