SME
Štvrtok, 21. november, 2019 | Meniny má Elvíra

Obchodovanie s ľuďmi je druhým najvýnosnejším obchodom na svete

Pre obchodníkov je to biznis ako ktorýkoľvek iný.

BRATISLAVA. Obchodovanie s ľuďmi je druhým najvýnosnejším a zároveň najrýchlejšie rastúcim nelegálnym obchodom na svete.

Pri príležitosti 23. septembra ako Medzinárodného dňa proti sexuálnemu zneužívaniu a obchodu so ženami a deťmi to na sociálnej sieti uviedla Polícia SR z Bratislavského kraja.

Článok pokračuje pod video reklamou

"Pre obchodníkov je to biznis ako ktorýkoľvek iný. Jediným rozdielom je, že tovarom sú ľudia. Obchodníci ich zneužívajú, vykorisťujú a nútia rôznymi - i neľudskými spôsobmi a prostriedkami, len aby na nich zarobili," uviedla bratislavská polícia.

Ministerstvo vnútra SR v rámci šírenia povedomia o tomto fenoméne chce upozorniť najmä mladých ľudí, ktorí sú ochotní cestovať za zážitkami a prácou, že aj pri zdanlivo lákavých ponukách sľubujúcich nečakané zážitky sa môžu tieto skončiť tragicky.

"Problematike obchodovania s ľuďmi sa venujú aj naši preventisti z Bratislavského kraja v rámci svojej činnosti na školách," doplnila polícia.

Zároveň odporúča byť vždy opatrný a prezieravý aj pri hľadaní si práce nielen doma, ale aj v zahraničí.

Najčítanejšie na SME Domov

Inzercia - Tlačové správy

  1. Tri základné kroky: Ako sa starať o pacienta s inkontinenciou
  2. Zoznámte sa: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
  3. EkF TUKE – výzva pre tvoju budúcnosť
  4. Zažite svoj vlastný úspech
  5. Prečo študovať techniku na Slovensku?
  6. Vyberte si z ponuky Black Friday, ktorý trvá až dva týždne
  7. Rýchly úver sa dá získať aj bez zložitých zmlúv
  8. Tipy na lyžovačku v Rakúsku
  9. Pozrite sa, ako fungujú asistenčné systémy Volkswagenu
  10. Dlhopisy a zmenky: fixný výnos 5,5 - 7 % p.a.
  1. CUPRA si podmanila parížske nebo
  2. Radšej škola ako metla
  3. Prečo študovať techniku na Slovensku?
  4. Zažite svoj vlastný úspech
  5. EkF TUKE – výzva pre tvoju budúcnosť
  6. Zoznámte sa: Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě
  7. Vyberte si z ponuky Black Friday, ktorý trvá až dva týždne
  8. Slováci sa najčastejšie stretávajú pri spoločnom stole na večeru
  9. Rýchly úver sa dá získať aj bez zložitých zmlúv
  10. Tipy na lyžovačku v Rakúsku
  1. Už iba dnes: Predplatné SME.sk za mimoriadnu cenu 12 965
  2. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v Thajsku? 12 770
  3. Tipy na lyžovačku v Rakúsku 7 728
  4. Tri základné kroky: Ako sa starať o pacienta s inkontinenciou 7 277
  5. Známe osobnosti prezradili, do ktorej krajiny sa nechcú vrátiť 6 912
  6. Dokážu dávať škôlkári pozor na ceste? Otestovali sme ich 6 809
  7. 5 prekvapivých vecí, ktoré menia náš svet a ani o tom nevieme 6 116
  8. Kedy sa vám jazda na LPG oplatí, ako servisovať a kde netankovať 5 338
  9. Vysokoškolský bedeker: Na ktorú univerzitu poslať prihlášku? 5 094
  10. Dajme ojazdeným pneumatikám druhú šancu. Nič nás to nestojí... 4 318

Téma: Polícia


Článok je zaradený aj do ďalších tém Polícia (Pezinok), Polícia (Senec), Práca

Hlavné správy zo Sme.sk

Opozícia sa nespojí, rokovania stroskotali

Strany začali opäť rokovať v nedeľu.

Strany demokratickej opozície si v poslednom čase podľa politického marketéra Michala Ruttkaya dávali testovať, koľko by mali percent hlasov, keby sa spojili.
KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Kiska si z nás robí dobrý deň

Ísť do koalície nemusí, ale nech si nevymýšľa hlúposti.

Peter Tkačenko
Jaroslav Naď

Neprehliadnite tiež

Politický marketér: Zmanipulovaný prieskum nemá pre politika zmysel

Martin Lengyel pracoval pre Mikuláša Dzurindu, zakladal aj televíziu TA3.

Martin Lengyel na archívnej fotografii.

Viac ako percentá, chcú strany, aby im agentúry namerali ich lídrov

KDH si nedáva robiť samostatné prieskumy preferencií.

Strany demokratickej opozície si v poslednom čase podľa politického marketéra Michala Ruttkaya dávali testovať, koľko by mali percent hlasov, keby sa spojili.

Média uverejňujú väčšinou len preferencie od agentúr Focus a AKO

Všímame si aj kto je za agentúrou, tvrdí šéf Aktualít.

Prezidentka Zuzana Čaputová nepodpísala návrh na predĺženie moratória na zákaz zverejňovať predvolebné prieskumy v médiách z aktuálnych 14 na 50 dní pred voľbami.

Môžu zmeniť výsledky volieb. Prieskumy pred voľbami zažívajú hodinu pravdy

Prečítajte si, ako sa orientovať v údajoch agentúr.

V roku 2012 agentúra MVK namerala Smeru v deň volieb o 7,1 percenta hlasov menej, než reálne získal.