SME

Letáky o práci ministerstva boli podľa Richtera v súlade so zákonom

Na letákoch bola fotografia Richtera a text o tom, čo všetko ministerstvo v oblasti zaviedlo.

	
Minister práce, sociálnych vecí a rodiny SR Ján Richter počas rokovania 190. schôdze vlády SR. Bratislava, 18. december 2019. Minister práce, sociálnych vecí a rodiny SR Ján Richter počas rokovania 190. schôdze vlády SR. Bratislava, 18. december 2019. (Zdroj: SITA)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Letáky, ktoré posielalo ľuďom Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny SR, neboli súčasťou predvolebnej kampane strany Smer.

Povedal to po zasadnutí vlády SR šéf ministerstva Ján Richter (Smer). Podľa jeho slov išlo iba o informovanie občanov, pretože na konci kalendárneho roka prešlo viacero poslaneckých návrhov, ktoré menia viaceré pravidlá.

Na letákoch bola fotografia Richtera a text o tom, čo všetko ministerstvo v oblasti zaviedlo.

Súvisiaci článok PS-Spolu podá podnet na Richtera za letáky ministerstva Čítajte 

„My sme predtým transparentne avizovali, že budeme občanov informovať takouto formou. Ja som presvedčený, že je to v súlade so zákonom," povedal Richter.

Transparency International Slovensko (TIS) v pondelok 16. decembra obvinilo ministerstvo práce, že pomáha Smeru s politickou kampaňou. Podľa TIS vytlačili a rozposlali vyše dva milióny letákov „Pomáhame ľuďom“.

SkryťVypnúť reklamu

Leták je skôr propagáciou Richtera a jeho ministerstva ako informačným dokumentom, dodala organizácia.

Dokopy tlač a distribúcia týchto letákov vyšla štát na 104-tisíc eur. Podľa TIS je takéto zneužitie štátnych peňazí na nepriamu volebnú kampaň porušením princípu férovej volebnej súťaže.

„Okamžite preto podávame podnet volebnej komisii,“ napísala organizácia.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  6. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  7. Do ZWIRN OFFICE sa sťahuje špičková zubná klinika 3SDent
  8. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  1. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  2. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  3. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  4. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  5. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  7. Dobrovoľníci z MetLife vysadili nové stromy a kríky
  8. MISSia splnená. Projekt Kesselbauer ožíva spokojnými majiteľmi
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 30 711
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 344
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 542
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 882
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 215
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 028
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 797
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 838
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Miloš Roman.

Na gól čakali fanúšikovia 50 minút.


TASR
Futbalisti FK Humenné.

Domáci Považania inkasovali tri góly v úvodnom polčase.


TASR
Máté Lékai (vľavo) a Lukáš Urban v prvom štvrťfinále Európskeho pohára EHF FTC-Green Collect Budapešť - Tatran Prešov.

Hádzanárov Tatrana čaká domáca odveta vo štvrťfinále Európskeho pohára EHF.


Larry Lloyd.

Po skončení v Nottinghame pôsobil ako hrajúci tréner vo Wigane, ktorý dostal zo štvrtej do tretej ligy.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu