SME

Najviac útočia Smer a extrémisti. Predvolebná kampaň sa presunula na Facebook

Budúcnosť je v cielenej reklame.

(Zdroj: REPROFOTO SME)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Včera ukradol pozemok, dnes predvolebný slogan a zajtra ukradne vaše dôchodky. Aj takýmto zavádzajúcim sloganom sa Smer prihovára ľuďom v jednom zo svojich predvolebných videí na facebooku aj youtube. Útočí v ňom na bývalého prezidenta, dnes predsedu strany Za ľudí Andreja Kisku.

Súvisiaci článok Smer sa oblúkom vracia k holým zadkom Čítajte 

V inom videu zasa voličov straší tým, že Kiska ako premiér prijme tisíce migrantov.

Smer je v predvolebnej kampani jedinou stranou, ktorá sa v predvolebných videách venuje masívne politickým súperom a osočuje ich. K útokom na internete sa však uchyľujú aj extrémisti z ĽSNS. Na svojom youtubovom kanáli pravidelne zverejňujú videá, v ktorých napádajú Rómov. Nazývajú ich osadníkmi.

SkryťVypnúť reklamu

V porovnaní s kampaňou pred voľbami v roku 2016 sa jej významná časť presunula na sociálne siete. Kým pred poslednými voľbami boli rozšírené najmä sponzorované statusy, dnes sa už väčšina strán snaží presným cielením reklamy osloviť voličov cez predvolebné videá.

"Nielen veľká časť celospoločenského diskurzu, ale aj samotná predvolebná kampaň sa presunula do kyberpriestoru, presnejšie na sociálnu sieť, ktorú vlastní veľká zahraničná súkromná spoločnosť, ktorá na Slovensku nemá ani len pobočku," hovorí prevádzkovateľ portálu Infosecurity.sk Victor Breiner.

O voľbách ako najdôležitejšom demokratickom procese v krajine sa tak podľa neho rozhoduje na facebooku, ktorý je nastavený tak, aby prinášal zisk firme, a nie aby pracoval vo verejnom záujme.

SkryťVypnúť reklamu

[Pozrite si predvolebné spoty politických strán a koalícií pred parlamentnými voľbami 2020. ]

Kedysi stačilo zopár tisíc, dnes sú to desiatky tisíc

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C6FPX na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 098
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 10 598
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 587
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 776
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 720
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 506
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 086
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu