SME

Výsledky prvého prieskumu v čase moratória sú známe, dostanú sa k nim tisíce ľudí

V Česku prieskum môžu zverejniť.

(Zdroj: SME/Jozef Jakubčo )
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Prvý predvolebný prieskum, na ktorý sa poskladali bežní ľudia, aby mali informácie o preferenciách strán aj v čase dvojtýždňového moratória, žiadne zásadné prekvapenie nepriniesol. Výsledky sú podobné ako v posledných dostupných prieskumoch.

Súvisiaci článok Smer prvýkrát nemá pozíciu víťaza volieb istú, OĽaNO môže ešte rásť Čítajte 

Krátko pred začiatkom moratória agentúry zistili, že Smer nemusí prvýkrát od roku 2006 vyhrať voľby, pretože rozostup medzi stranou Roberta Fica a OĽaNO je veľmi tesný.

Iniciatíva 50 dní, ktorá stojí za objednávkou najnovšieho prieskumu, ktorý už médiá nesmú zverejniť, výsledky rozposlala vyše 9200 prispievateľom vo štvrtok podvečer na e-mailové adresy, ktoré zadali pri platbe.

SkryťVypnúť reklamu

Prieskum robili dve renomované agentúry Focus a AKO spolu na vzorke dvetisíc respondentov. Každá agentúra mala vzorku tisíc opýtaných. Dáta zberali od 13. do 18. februára.

Výsledky si objednávatelia prieskumu môžu overiť aj cez online formulár iniciatívy. Hoci v čase 14-dňového moratória je zakázané zverejniť čísla z prieskumov, je pravdepodobné, že na internete sa budú šíriť.

Fyzickým osobám za to podľa zákona nehrozí žiadny trest.

Najvyšší príspevok skoro tisícka

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C6KKA na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 813
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 487
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 518
  4. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 3 445
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 414
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 403
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 268
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 006
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Scott McTominay oslavuje gól.

Pri oboch tituloch stál aj slovenský stredopoliar Stanislav Lobotka.


a 1 ďalší
Slovenskí reprezentanti na MS v malom futbale 2025.

Vo svojom druhom zápase prehralo s Portugalskom.


a 1 ďalší
Alioune Sylla (Dunajská Streda) sa raduje po strelení gólu počas finále play off v Niké lige o Konferenčnú ligu.

Vo finále padlo dokopy päť gólov.


a 1 ďalší
Juraj Kucka (Slovan) sa lúči s hráčskou kariérou so spoluhráčmi a fanúšikmi v záverečnom 10. kole nadstavbovej časti Niké ligy v skupine o titul ŠK Slovan Bratislava - FC Košice.

Pozrite si zaujímavé štatistiky Niké ligy.


Juraj Hertel
SkryťZatvoriť reklamu