SME

Zemianska Olča - Výsledky volieb 2020: Najviac hlasov získala strana MKO-MKS

V parlamentných voľbách 2020 získala v obci Zemianska Olča najviac hlasov strana MKO-MKS. Na druhom mieste sa umiestnila strana MOST-HÍD. Účasť v obci bola 43,42 percent.

Výsledky volieb 2020 v obci Zemianska OlčaVýsledky volieb 2020 v obci Zemianska Olča (Zdroj: SME AI)

BRATISLAVA. Najviac voličov v obci Zemianska Olča hlasovalo za stranu MKO-MKS, vo voľbách jej dalo hlas 535 občanov, čo predstavuje 63,53 percenta.

Na druhom mieste skončila strana MOST-HÍD s 14,84 percentami (125 hlasov) a na treťom strana OĽANO so ziskom 8,31 percenta (70 hlasov).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Desať najúspešnejších strán v obci Zemianska Olča v parlamentých voľbách 2020

Politická stranaPočet hlasovPočet hlasov (%)
MKO-MKS53563,53
MOST-HÍD12514,84
OĽANO708,31
SMER-SD344,03
PS SPOLU252,96
SaS111,30
ZA ĽUDÍ111,30
SME RODINA80,95
SNS50,59
SĽS40,47

Základné informácie o obci Zemianska Olča

Počet obyvateľov: 2 332

Volebná účasť: 43,42%

Kompletné výsledky v parlamentných voľbách 2020 v obci Zemianska Olča.

SkryťVypnúť reklamu

Kompletné výsledky parlamentných volieb 2020

Parlamentné voľby 2020 vyhrala strana OĽANO, získala 721 166 platných voličských hlasov, čo znamená 25,02 percent a 53 poslaneckých mandátov.

Strana SMER-SD získala 527 172 hlasov, čo predstavuje 18,29 percent a 38 mandátov pre poslancov v Národnej rade Slovenskej republiky.

Pozrite si kompletné výsledky parlamentných volieb 2020 pre celé Slovensko.

Politická stranaPočet hlasovPočet hlasov (%)Počet posl. mandátov
OĽANO721 16625,0253
SMER-SD527 17218,2938
SME RODINA237 5318,2417
ĽSNS229 6607,9717
PS SPOLU200 7806,96
SaS179 2466,2213
ZA ĽUDÍ166 3255,7712
KDH134 0994,65
MKO-MKS112 6623,90
SNS91 1713,16
DOBRÁ VOĽBA88 2203,06
VLASŤ84 5072,93
MOST-HÍD59 1742,05
Socialisti.sk15 9250,55
MÁME TOHO DOSŤ !9 2600,32
SĽS8 1910,28
DS4 1940,14
SOLIDARITA3 2960,11
STANK2 0180,07
SHO1 9660,06
HLAS ĽUDU1 8870,06
PSN1 2610,04
99%9910,03
Slovenská liga8090,02
Hlas pravice00,00

Ďalšie informácie ohľadom volieb 2020

Podrobné výsledky volieb do NR SR 2020 nájdete na webe volby.sme.sk spolu s celkovou volebnou účasťou aj aktuálnymi správami.

Viac informácií:

Tento článok sme vytvorili automaticky na základe kompletných volebných výsledkov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Viacgeneračné rodiny: Slovenský recept na hádky?
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  3. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  4. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  5. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  6. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  7. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí
  8. Union drží prvenstvo v dostupnosti zdravotnej starostlivosti
  1. Dieťa, ktoré cíti záujem, má odvahu učiť sa
  2. Na toto by ste sa mali vo svojej obľúbenej krčme opýtať
  3. Vyskúšal som si prácu výčapníka. Toto vám nepovedia
  4. Ako naši krajania v Amerike začínali od nuly
  5. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby
  6. Srí Lanka, Thajsko, Japonsko. Kde vás Ázia prekvapí najviac?
  7. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus
  8. Sú prípravky na imunitu len vyhodené peniaze?
  1. Čo urobiť, keď sa na stene objaví trhlina? Farba ju nezachráni 9 498
  2. Cukrovar mení Trnavu na miesto, kde sny ožívajú 6 004
  3. Skládky nechceme, no moderných riešení sa obávame 5 116
  4. Na začiatku ledva naškrabali 700 eur, dnes majú miliónové tržby 4 525
  5. Hodnotenie profesionála: Aká je dovolenka v neznámom Bahrajne? 4 419
  6. Z čašníkov majiteľmi top hotelov: Stavili na lokálnosť a luxus 4 178
  7. Tichá epidémia bolesti chrbta: Dostupná pomoc pre tisíce ľudí 3 992
  8. Jeden stavbár, druhý mikrobiológ. Bratia zvalcovali trh 3 272
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu