SME

Škôlky nemusia Sociálnej poisťovni elektronicky zasielať zoznamy detí

Doteraz museli zoznamy posielať škôlky, ktoré nedostávajú štátny príspevok.

Ilustračné foto.Ilustračné foto. (Zdroj: SME - Jozef Jakubčo )
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetky články, ktoré informujú o mimoriadnych opatreniach a základných zdravotníckych informáciách o novom koronavíruse, budú na SME.sk odomknuté a prístupné pre každého. Považujeme to totiž za verejný záujem. Ak chcete podporiť novinárov a serióznu i overenú žurnalistiku, môžete tak urobiť kúpou predplatného →


BRATISLAVA. Predškolské zariadenia nemusia Sociálnej poisťovni elektronicky zasielať zoznamy detí, ktoré ich navštevujú.

Agentúru SITA o tom informoval riaditeľ odboru komunikácie s verejnosťou Peter Višváder.

Súvisiaci článok Pediatri v zmysle novely uplatňujú pandemické ošetrovné Čítajte 

Materské školy tak mali urobiť do 1. apríla. Poisťovňa si následne na základe žiadosti o dávku ošetrovné (OČR) podanej rodičom overila, či dieťa naozaj za normálnych okolností navštevuje predškolské zariadenie, respektíve či bolo zapísané v tomto zariadení počas krízovej situácie.

Doteraz museli zoznamy posielať tie zariadenia, ktoré fungujú na základe plného samofinancovania a nedostávajú príspevok od ministerstva školstva.

SkryťVypnúť reklamu

Za ostatné to urobilo Ministerstvo školstva, vedy, výchovy a športu SR.

Táto zmena nastala v dôsledku toho, že ak rodič splní ostatné podmienky nároku na dávku, pri dieťati do 11 rokov veku si môže OČR uplatniť.

Týka sa to aj detí, ktoré boli počas koronakrízy odhlásené zo súkromných škôlok a detí, ktoré nikdy neboli prihlásené do predškolských zariadení.

Všetko o koronavíruse a ochorení Covid-19

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  3. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  4. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  1. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  2. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  3. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL
  5. V Polkanovej zasadili dobrovoľníci les budúcnosti
  6. Drevo v lese nie je dôkaz viny:Inšpekcia dala LESOM SR za pravdu
  7. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  8. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 11 192
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 5 592
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 197
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 570
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 385
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 206
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 855
  8. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 1 833
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Sportnet

Washington Capitals - Montreal Canadiens: ONLINE prenos zo 4. zápasu 1. kola play-off NHL.

Sledujte s nami ONLINE prenos zo 4. zápasu 1. kola play-off NHL: Montreal Canadiens - Washington Capitals.


Slovenskí hokejisti do 18 rokov.

Pozrite si prehľad športových udalostí v pondelok, 28. apríla. Aký je program dňa?


Hlavný rozhodca Ivan Kružliak ukazuje červenú kartu Guramovi Kašiovi zo Slovana (druhý zľava).

Je to Bratislavčan, musel byť na nás prísny, tvrdil Weiss.


Radosť hráčov St. Louis Blues.

V druhom domácom zápase strelili päť gólov.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu