15 hod., podľa vedenia STV skončil fiaskom.
STV informovala, že v čase začiatku bojkotu o 20.00 mala slovenská verejnopráva televízia spolu sledovanosť okolo 238 tisíc divákov, na konci bojkotu o 20.14 mala 336 tisíc divákov. "Počas bojkotu tak STV nestratila ani diváka, naopak jej pribudli diváci," konštatoval člen manažmentu STV Branislav Zahradník. Podľa neho STV nestratila v tomto čase divákov, ktorí by tak formou protestu vyjadrili svoj nesúhlas s jej programovým smerovaním. V súčte na oboch svojich programoch zaznamenala rast sledovanosti a aj podielu na trhu v porovnaní s inými televíznymi stanicami.
Podiel oboch okruhov STV na trhu na začiatku bojkotu bol 20 percent, na jeho konci 23,6 percent. Podiel TV Markíza sa v tom istom čase znížil z 37 percent na 34,5 percent, podiel TV JOJ z 20 percent na 12,3 percent. Podľa STV peoplemetrové meranie nezávislým a odborným spôsobom potvrdilo, že názor diváckej obce a názor signatárov Verejnosť za verejnoprávnosť na situáciu v STV sa líšia.