SME

Motívom je sloboda. Ako odborníci hodnotia očkovaciu kampaň

Za kampaň dalo ministerstvo 80-tisíc.

Tvárou očkovacej kampane je aj prezidentka Zuzana ČaputováTvárou očkovacej kampane je aj prezidentka Zuzana Čaputová (Zdroj: MZ SR)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BRATISLAVA. Nič zásadné jej síce nie je možné vytknúť, ale prichádza neskoro a pôsobí tak trochu ako z 90. rokov minulého storočia. Odborníci na marketing a reklamu vítajú očkovaciu kampaň ministerstva zdravotníctva, mala by sa však podľa nich viac zamerať na skupiny obyvateľstva, ktoré váhajú či si dajú pichnúť vakcínu proti Covidu- 19.

Očkovaciu kampaň predstavilo ministerstvo v piatok na tlačovej konferencii. Jej ústredným motívom je slogan Vakcína je sloboda. Prvé písmeno sloganu je znázornené dvomi vztýčenými prstami v tvare V, čo má symbolizovať víťazstvo.

SkryťVypnúť reklamu

„V slovenských dejinách sme ním odprevadili do minulosti komunizmus a privítali demokraciu. Veríme, že dnes si s jeho pomocou takisto poradíme aj s koronavírusom a ochorením Covid-19, nad ktorým zvíťazíme a získame späť svoj slobodný život bez obmedzení," vysvetlil minister zdravotníctva Marek Krajčí (OĽaNO).

Tvárami kampane sú známe osobnosti politického a spoločenského diania na Slovensku, počnúc prezidentkou Zuzanou Čaputovou a infektológom Vladimírom Krčmérym cez moderátorku Adelu Banášovú a futbalistu Mareka Hamšíka až po kňaza Jána Kulana, ktorý pracuje na covid oddelení v Univerzitnej nemocnici Louisa Pasteura v Košiciach.

Okrem vizuálov známych osobností so sloganom s vakcínou ministerstvo pripravilo aj informačný portál slovenskoproticovidu.sk Sú na ňom informácie o očkovaní a vakcínach, ich bezpečnosti aj o hoaxoch, ktoré vakcináciu sprevádzajú.

SkryťVypnúť reklamu

Kampaň pre ministerstvo pripravila PR agentúra AMI Comnunications za 80-tisíc eur. V minulosti v nej pôsobil aj Juraj Puchý, ktorý v súčasnosti komunikuje za obvineného podnikateľa Jozefa Brhela.

Na Slovensku sa začalo očkovať 26. decembra. Prvým zaočkovaným bol Krčméry. Do soboty bolo u nás zaočkovaných vyše 133-tisíc ľudí. Aby sa na Slovensku vytvorila kolektívna imunita je potrebné, aby sa zaočkovalo aspoň 3,3 milióna ľudí.

Konečne prišla

"Je strašne dôležité, že kampaň je a že ju konečne spustili," reaguje na ňu odborníčka na reklamu Simona Bubánová z agentúry CD Creative Department. Svojim vyjadrením naznačuje podobne, ako iní odborníci, že kampaň prichádza neskoro. Očkovacie komunikačné kampane už niekoľko týždňov bežia v susednom Česku alebo v Poľsku.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C7PR3 na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Osobnosti

Súvisiace témy: Zdravotníctvo
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  3. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  4. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky?
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta
  8. Aké výsledky prinášajú investície do modernizácie laboratórií?
  1. Recept proti inflácii: investície do podnikových dlhopisov
  2. Skupina UCED expanduje v Česku aj v strednej Európe
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná?
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  5. Musí veda odpovedať na všetky naše otázky?
  6. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu
  7. Na Južnej triede pribudne nový mestotvorný projekt
  8. Prichádzajú investičné príležitosti s víziou aj výnosom
  1. Neuveríte, že ste v Poľsku. V tomto meste viac cítiť Škandináviu 18 140
  2. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 9 116
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 4 473
  4. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 4 167
  5. ČSOB Bratislava Marathon s rešpektom k nevidiacim a slabozrakým 4 086
  6. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 2 525
  7. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 2 162
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave 1 908
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu