BRATISLAVA 15. júna (SITA) - Najvyššiu sledovanosť zo slovenských televíznych staníc má televízia Markíza, ktorú pozerá 65 percent divákov. Vyplýva to z prieskumu Market & Media & Lifestyle - TGI, ktorý v období od 3. januára do 24. apríla uskutočnila agentúra Median v spolupráci so spoločnosťou BMRB International na vzorke 2 172 respondentov. Sledovanosť na úrovni 37 percent zaznamenala Jednotka, za ňou sa umiestnila TV JOJ s 25 percentami. Nasleduje Dvojka ( 7 %), NOVA (5 %), RTL KLUB (4 %) a TA3 (3 %). S trojpercentnou sledovanosťou uzatvárajú poslednú trojicu z desiatich najsledovanejších televízií Magyar TV 1, Prima TV a TV2. Sledovanosť všetkých televízií predstavuje takmer 90 percent. Na prvom mieste v podiele na trhu sa umiestnila TV Markíza (48 %). Jednotka získala 21 %, TV JOJ 12 %. S dvoma percentami nasleduje Dvojka a slovenskú päticu uzatvára spravodajská televízia TA3 s jedným percentom.
Zo slovenských rozhlasových staníc je najpočúvanejším Rádio Slovensko (19 %). Za ním nasleduje Rádio Expres (18 %), Fun rádio (9 %) a Rádio Okey (6 %). Piatu priečku obsadilo Rádio Regina (5 %). V parametri podielu na trhu je na tom najlepšie Rádio Expres s 26 percentami. Rádio Slovensko má 22 percentný podiel na trhu, za ním nasleduje Fun rádio (11 %) a Rádio Okey (7 %). Na piatom mieste skončilo Rádio Regina s päť percentným podielom na trhu. Rádia počúva na Slovensku 70 percent respondentov.