SME

STV: Programový riaditeľ TV JOJ Borovský je stále zamestnancom STV

Bratislava 16. júna (TASR) - František Borovský, ktorý pracuje ako programový riaditeľ TV JOJ, je podľa manažmentu STV stále riadnym zamestnancom verejnoprávnej ...

Bratislava 16. júna (TASR) - František Borovský, ktorý pracuje ako programový riaditeľ TV JOJ, je podľa manažmentu STV stále riadnym zamestnancom verejnoprávnej televízie.

"Do dnešného dňa sme od neho nedostali výpoveď, respektíve neurobil iný relevantný právny úkon smerujúci ku skončeniu pracovného pomeru," tvrdí člen manažmentu STV Branislav Zahradník. TV JOJ podľa hovorcu Ľudovíta Tótha vyjadrenia Zahradníka nebude komentovať, ani zmluvno-právny vzťah medzi Borovským a STV. Podľa Zahradníka intendant Jednotky Borovský od 1. júna nevykonáva svoju funkciu, a tým porušuje platnú pracovnú zmluvu. STV podala viacero podnetov na kompetentné inštitúcie v štáte, aby jej pomohli vynútiť si riadne plnenie pracovných povinností. "Podľa nás nie je možné, aby vrcholový manažér opustil svoju pozíciu svojvoľne zo dňa na deň a prešiel priamo ku konkurencii. Tento prípad chceme riešiť ako určitý precedens, aby ani v budúcnosti takéto konanie nebolo tolerovateľné," hovorí Zahradník.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Intendanta Jednotky dočasne zastupuje dramaturgička Barbara Štubňová, ktorá v STV pracovala ako dramaturgička relácie Extra. Pôsobila aj ako moderátorka v Rádiu Expres, ale svoje pôsobenie v rádiu už podľa Zahradníka riadne skončila. Post intendanta Jednotky bude obsadený až po doriešení kauzy pána Borovského.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 011
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 619
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 852
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 663
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 289
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 858
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 308
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 139
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Ilustračné foto

Bezpečnostnú situáciu ovplyvňovali útoky, vojna na Ukrajine aj migrácia.


TASR
Ilustračné foto

Celková hodnota je viac ako 2,2 milióna eur.


TASR
Centrum Košíc.

Spracovaná má byť do trinástich mesiacov.


TASR 2
Minister práce Erik Tomáš.

Dôchodkový strop by mal byť aspoň pre manuálne pracujúcich, myslí si.


TASR 1

Sportnet

ONLINE: Kvalifikácia na Veľkú cenu Monaka 2025

Sledujte s nami ONLINE prenos z kvalifikácie na Veľkú cenu Monaka 2025 v rámci seriálu formula 1 (F1).


Stanislav Lobotka oslavuje zisk titulu s Neapolom

Slovák dostal vysokú známku.


Jacob Markstrom v zápase Švédsko - USA na MS v hokeji 2025

Švédsko v semifinále MS v hokeji 2025 čelí USA. Pozrite si všetky góly a zaujímavé momenty.


Charles Leclerc

Domáci jazdec sa ako jediný dostal pod hranicu jednej minúty a jedenástich sekúnd.


TASR
SkryťZatvoriť reklamu