SME

Michalovský mechanizovaný prápor je už profesionálny

KOŠICE 16. júna (SITA) - Východné Slovensko hrá prím v profesionalizácii armády, uviedol dnes na tlačovej besede v Košiciach minister obrany Juraj Liška. "Mechanizovaný prápor v Michalovciach je na sto ...

KOŠICE 16. júna (SITA) - Východné Slovensko hrá prím v profesionalizácii armády, uviedol dnes na tlačovej besede v Košiciach minister obrany Juraj Liška. "Mechanizovaný prápor v Michalovciach je na sto percent pripravený plniť úlohy, a už sa tu nenachádza ani jeden vojak základnej služby. V Trebišove sú tiež dobre pripravení, no tu ešte slúži niekoľko vojakov základnej služby,“ uviedol Liška. Minister vo štvrtok navštívil michalovský mechanizovaný prápor a slávnostne odovzdal bojovú zástavu prezidenta veliteľovi Martinovi Michalkovi. Prápor dostal bojovú zástavu ako najvyššie ocenenie za vzorné plnenie úloh a účasť jeho príslušníkov v mierových misách UFICYP na Cypre, v Kosove a Iraku.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Liška tiež informoval o profesionalizácii slovenskej armády. Dnes v nej slúži 85 až 87 percent profesionálov. "Robíme všetko, aby sme termín úplnej profesionalizácie armády k 1. januáru 2007 splnili, alebo aj skrátili. Dnes je predčasné povedať, či to bude už k januáru 2006, alebo ku koncu prvého polroka 2006. Všetky predpoklady smerujú k tomu, aby sa tak stalo k prvému polroku 2006,“ povedal Liška. Dodal, že treba, aby boli vládou a Národnou radou SR schválené všetky s tým súvisiace zákony.


SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 9 033
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 630
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 880
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 684
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 290
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 822
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 237
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 147
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Trasa viedla z Hrebienka na Zamkovského chatu.


TASR
Minister Drucker

Upraviť by sa mali aj podmienky vykonávania diagnostiky v diagnostických centrách.


SITA
Ilustračné foto

Bezpečnostnú situáciu ovplyvňovali útoky, vojna na Ukrajine aj migrácia.


TASR
Ilustračné foto

Celková hodnota je viac ako 2,2 milióna eur.


TASR

Sportnet

ONLINE: Kvalifikácia na Veľkú cenu Monaka 2025

Sledujte s nami ONLINE prenos z kvalifikácie na Veľkú cenu Monaka 2025 v rámci seriálu formula 1 (F1).


AS Trenčín - FC ViOn Zlaté Moravce: ONLINE prenos z odvety zápasu baráže o Niké ligu.

Sledujte s nami ONLINE prenos z odvetného zápasu baráže o Niké ligu: AS Trenčín - FC ViOn Zlaté Moravce.


Stanislav Lobotka oslavuje zisk titulu s Neapolom

Slovák dostal vysokú známku.


Jacob Markstrom v zápase Švédsko - USA na MS v hokeji 2025

Švédsko v semifinále MS v hokeji 2025 čelí USA. Pozrite si všetky góly a zaujímavé momenty.


SkryťZatvoriť reklamu