BRATISLAVA. Dovolať sa pokúšal 13-krát, vždy neúspešne. Keď chronicky vážne chorej priateľke Ľubomíra Guniša stále nepridelili termín na očkovanie, obrátil sa na infolinku ministerstva zdravotníctva.
S operátorom call centra sa mu spojiť nepodarilo. Priateľka Katarína termín očkovania doteraz nemá.
"Človek má už nervy, keď sa mu znova a znova ozýva známy nahraný hlas hovorkyne ministerstva Zuzany Eliášovej, ktorý sa najskôr snaží od volania na infolinku odradiť," opisuje svoju skúsenosť Guniš. Podobných prípadov sú za posledné týždne tisícky.
Pán Miroslav Jankes stále nemá istotu, či ho pozvú na druhú dávku očkovania AstraZenecou, keďže mu medzičasom prišla zrejme zmätočná pozvánka na vakcínu Pfizer/Biontech.
Skúšal volať na linku ministerstva aj Národného centra zdravotníckych informácií. Obe majú slúžiť na riešenie problémov s očkovaním.
"Nepodarilo sa. Dostanem sa vždy iba k automatickému hlasu, ktorý mi dosť dlho za moje peniaze porozpráva, aké mám stlačiť tlačidlo. A potom mi oznámia, že ľutujú, ale momentálne nie je žiadny operátor voľný," opísal.
Denník SME sa Jankesa po týždni opäť opýtal, či sa už dovolal.