SME

Adela Vinczeová: Všetci máme problém s nálepkovaním

Spolu s manželom prenajímajú byt žene bez domova.

Adela Vinczeová Adela Vinczeová (Zdroj: SME/Jozef Jakubčo)

Text je prepisom z relácie Rozhovory ZKH, ktorá vznikla pre video.sme.sk.

„Vždy, keď sa ma bulvár dotkol a mňa to zabolelo, poďakovala som sa zároveň za to, že viem, na čom mám pracovať,“ hovorí známa slovenská moderátorka ADELA VINCZEOVÁ. Nedávno si vyskúšala predávať na ulici Nota bene. Pre ľudí na ulici môže byť podľa nej vzácne, ak pred nimi neskloníme hlavu a pohľadom dáme najavo, že sú nám rovnocenní. Moderátorka v rozhovore opisuje, prečo otvára ťažké témy, hovorí o nálepkovaní, vzťahu s otcom aj o podpore pre časopis Zem a Vek.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aké bolo predávať Nota bene?

Mám skúsenosť z podobnej akcie, ktorá bola pred niekoľkými rokmi. Prišlo mi veľmi vtipné, keď ma Sandra Tordová z Nota bene vyzvala vyskúšať si realitu tohto typu.

Ja som však, s mojou poznateľnou tvárou a hlasom, skutočnú realitu nezažila. Ku mne boli ľudia milí a v priebehu polhodiny som predala päť čísel. Bola to pohodička, i keď som vymrzla.

Predával aj Juraj Hipš, ktorý je v porovnaní s vami menej verejne známy. Tvrdil, že ho ľudia nespoznávali, bol pre nich prakticky neviditeľný. Zarobil osem eur, okoloidúci mu dávali peniaze a niekto mu chcel dokonca kúpiť jedlo. Napísal, že hoci bolo predávanie časopisov jeho prácou, nechcel byť žobrákom. Mali ste teda dosť rôzne zážitky.

Mali sme rôzne zážitky, no ja som s tým počítala. Na druhej strane je pravdou, že ani mňa si ľudia na ulici bežne nevšimnú. Nechodíte predsa po ulici pozerajúc, či okolo nejde niekto z televízora.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C8KPG na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.

Rozhovory z denníka SME

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME Domov

Komerčné články

  1. Čo bude toto leto in?
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. Kam smerujú peniaze bohatých?
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  7. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Dovolenka v Egypte: Kde sú pláže pre deti a kde podmorský život?
  2. Čo bude toto leto in?
  3. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  4. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  5. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  6. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  7. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  8. Kam smerujú peniaze bohatých?
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 8 961
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 8 585
  3. Kam smerujú peniaze bohatých? 4 769
  4. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú 3 591
  5. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 3 282
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 3 010
  7. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 2 589
  8. Crème de la Crème štartuje už čoskoro 2 096
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu